This shows you the differences between two versions of the page.
|
mps:laboratoare:laborator-10 [2019/09/22 13:07] iulia.stanica [Exercitiul 3 (10 de minute)] |
mps:laboratoare:laborator-10 [2023/01/10 13:30] (current) iulia.stanica [Exercitiul 1 (10 minute)] |
||
|---|---|---|---|
| Line 126: | Line 126: | ||
| ==== Banii ==== | ==== Banii ==== | ||
| - | Banii impactează nivelele inferioare ale piramidei lui Maslow, deci sunt un factor puternic de motivare - însă nu unul de durată. Nivelele superioare (//respectul de sine// și //atingerea potențialului maxim//) dau o motivație mai puternică și pe termen mai lung. | + | Banii impactează nivelurile inferioare ale piramidei lui Maslow, deci sunt un factor puternic de motivare - însă nu unul de durată. Nivelurile superioare (//respectul de sine// și //atingerea potențialului maxim//) dau o motivație mai puternică și pe termen mai lung. |
| Line 266: | Line 266: | ||
| ====== Exercitii (50 de minute) ====== | ====== Exercitii (50 de minute) ====== | ||
| ===== Exercitiul 1 (10 minute) ===== | ===== Exercitiul 1 (10 minute) ===== | ||
| - | Raspundeti la intrebarile din testul urmator https://memorado.com/emotional_quotient pentru a va afla scorul EQ si descrierea inteligentei voastre emotionale. Conform descrierii obtinute, cu ce credeti ca va ajuta inteligenta voastra emotionala in meseria de zi cu zi? | + | Raspundeti la intrebarile din testul urmator https://www.arealme.com/eq/en/ pentru a va afla scorul EQ si descrierea inteligentei voastre emotionale. Conform descrierii obtinute, cu ce credeti ca va ajuta inteligenta voastra emotionala in meseria de zi cu zi? |
| ===== Exercitiul 2 (10 de minute) ===== | ===== Exercitiul 2 (10 de minute) ===== | ||
| Line 324: | Line 324: | ||
| ====== Lucru la proiect (50 de minute) ====== | ====== Lucru la proiect (50 de minute) ====== | ||
| + | |||
| + | Proiectul trebuie prezentat in laboratorul 12. | ||
| + | * Din perspectiva project managerului, ce strategie de motivare ar trebui sa folositi pentru a ajuta echipa sa duca la bun sfarsit task-urile? | ||
| + | * Din perspectiva membrilor echipei, identificati o problema intampinata in timpul proiectului (rezolvata sau inca prezenta) pe care nu ati prezentat-o cum trebuie "conducerii". Prezentati-o sub alta forma si analizati daca reactia conducerii este diferita. | ||
| Lucrați la proiect în cadrul echipei. | Lucrați la proiect în cadrul echipei. | ||