This shows you the differences between two versions of the page.
|
mps:laboratoare:laborator-10 [2019/09/22 12:44] iulia.stanica |
mps:laboratoare:laborator-10 [2023/01/10 13:30] (current) iulia.stanica [Exercitiul 1 (10 minute)] |
||
|---|---|---|---|
| Line 126: | Line 126: | ||
| ==== Banii ==== | ==== Banii ==== | ||
| - | Banii impactează nivelele inferioare ale piramidei lui Maslow, deci sunt un factor puternic de motivare - însă nu unul de durată. Nivelele superioare (//respectul de sine// și //atingerea potențialului maxim//) dau o motivație mai puternică și pe termen mai lung. | + | Banii impactează nivelurile inferioare ale piramidei lui Maslow, deci sunt un factor puternic de motivare - însă nu unul de durată. Nivelurile superioare (//respectul de sine// și //atingerea potențialului maxim//) dau o motivație mai puternică și pe termen mai lung. |
| Line 265: | Line 265: | ||
| ====== Exercitii (50 de minute) ====== | ====== Exercitii (50 de minute) ====== | ||
| - | ===== Exercitiul 1 (30 de minute) ===== | + | ===== Exercitiul 1 (10 minute) ===== |
| + | Raspundeti la intrebarile din testul urmator https://www.arealme.com/eq/en/ pentru a va afla scorul EQ si descrierea inteligentei voastre emotionale. Conform descrierii obtinute, cu ce credeti ca va ajuta inteligenta voastra emotionala in meseria de zi cu zi? | ||
| + | |||
| + | ===== Exercitiul 2 (10 de minute) ===== | ||
| + | Parcurge [[http://www.pickthebrain.com/blog/21-proven-motivation-tactics/ | acest site]] și alege cele mai relevante 3-5 elemente care te motivează. | ||
| + | * Există elemente care te-ar motiva foarte puțin, deloc, sau negativ? | ||
| + | |||
| + | ===== Exercitiul 3 (30 de minute) ===== | ||
| Grupati-va pe echipe (echipele de proiect). | Grupati-va pe echipe (echipele de proiect). | ||
| In 10 minute obtineti un achievement cat mai mare aici: | In 10 minute obtineti un achievement cat mai mare aici: | ||
| Line 276: | Line 283: | ||
| Adunati procentul de achievement de la primul task cu numarul de niveluri depasite la al doilea task inmultit cu 5 si adunati experienta obtinuta (tot la al doilea task). | Adunati procentul de achievement de la primul task cu numarul de niveluri depasite la al doilea task inmultit cu 5 si adunati experienta obtinuta (tot la al doilea task). | ||
| - | ===== Exercitiul 2 (10 de minute) ===== | ||
| - | Parcurge [[http://www.pickthebrain.com/blog/21-proven-motivation-tactics/ | acest site]] și alege cele mai relevante 3-5 elemente care te motivează. | ||
| - | * Există elemente care te-ar motiva foarte puțin, deloc, sau negativ? | ||
| - | |||
| - | ===== Exercitiul 3 (10 de minute) ===== | ||
| - | Numește 3 lucruri/activități care te-ar ține treaz(ă) din proprie inițiativă (pentru că vrei) sau pe care le-ai face continuu timp de 15-20 de ore. Atenție: activități la care ești participant activ, nu pasiv. Adică trebuie să faci ceva; uitatul la filme sau statul la coafor nu intră aici. | ||
| - | * De ce te-ar ține treaz(ă)? | ||
| <hidden> | <hidden> | ||
| Line 324: | Line 324: | ||
| ====== Lucru la proiect (50 de minute) ====== | ====== Lucru la proiect (50 de minute) ====== | ||
| + | |||
| + | Proiectul trebuie prezentat in laboratorul 12. | ||
| + | * Din perspectiva project managerului, ce strategie de motivare ar trebui sa folositi pentru a ajuta echipa sa duca la bun sfarsit task-urile? | ||
| + | * Din perspectiva membrilor echipei, identificati o problema intampinata in timpul proiectului (rezolvata sau inca prezenta) pe care nu ati prezentat-o cum trebuie "conducerii". Prezentati-o sub alta forma si analizati daca reactia conducerii este diferita. | ||
| Lucrați la proiect în cadrul echipei. | Lucrați la proiect în cadrul echipei. | ||