This shows you the differences between two versions of the page.
|
mps:laboratoare:laborator-05 [2020/09/29 21:10] iulia.stanica [Capacitatea de ascultare (30 minute)] |
mps:laboratoare:laborator-05 [2020/11/04 14:57] (current) iulia.stanica [Întâlnire de proiect (15 minute)] |
||
|---|---|---|---|
| Line 315: | Line 315: | ||
| ===== Întâlnire de proiect (15 minute) ===== | ===== Întâlnire de proiect (15 minute) ===== | ||
| - | Realizați o întrevedere în cadrul echipei în care discutați despre starea curentă a proiectului. Urmăriți recomandările pentru înâlnire. Aveți în vedere: | + | Realizați o întrevedere în cadrul echipei în care discutați despre starea curentă a proiectului. Urmăriți recomandările pentru întâlnire. Aveți în vedere: |
| * Să țineți o minută a întâlnirii. | * Să țineți o minută a întâlnirii. | ||
| * Să stabiliți care au fost concluziile întâlnirii legate de starea proiectului. | * Să stabiliți care au fost concluziile întâlnirii legate de starea proiectului. | ||
| Line 321: | Line 321: | ||
| * Să stabiliți care sunt sarcinile și responsabilitățile din timpul întâlnirii. | * Să stabiliți care sunt sarcinile și responsabilitățile din timpul întâlnirii. | ||
| - | Publicați minutele întâlnirii într-un document Google sau pe o pagină de wiki și transmiteți-i-le asistentului. Cereți feedback asistentului legat de desfășurarea proiectului. Evaluați-vă și apoi cereți și asistentului evaluarea legat de încadrarea în timp, cât mai e până la termen, cât mai aveți în desfașurarea proiectului. | + | Publicați minutele întâlnirii într-un document Google sau pe o pagină de wiki și transmiteți-i-le asistentului. Cereți feedback asistentului legat de desfășurarea proiectului. Evaluați-vă și apoi cereți și asistentului evaluarea cu privire la încadrarea în timp, cât mai e până la termen, cât mai aveți în desfașurarea proiectului. |
| Să aveți în vedere o astfel de întâlnire la începutul fiecărui interval de laborator. | Să aveți în vedere o astfel de întâlnire la începutul fiecărui interval de laborator. | ||