This shows you the differences between two versions of the page.
mps:laboratoare:laborator-05 [2019/10/23 09:24] iulia.stanica [Riscul] |
mps:laboratoare:laborator-05 [2020/11/04 14:57] (current) iulia.stanica [Întâlnire de proiect (15 minute)] |
||
---|---|---|---|
Line 256: | Line 256: | ||
===== Exerciții ===== | ===== Exerciții ===== | ||
- | |||
- | ===== Întâlnire de proiect (15 minute) ===== | ||
- | |||
- | Realizați o întrevedere în cadrul echipei în care discutați despre starea curentă a proiectului. Urmăriți recomandările pentru înâlnire. Aveți în vedere: | ||
- | * Să țineți o minută a întâlnirii. | ||
- | * Să stabiliți care au fost concluziile întâlnirii legate de starea proiectului. | ||
- | * Să stabiliți care au fost deciziile pentru viitor. | ||
- | * Să stabiliți care sunt sarcinile și responsabilitățile din timpul întâlnirii. | ||
- | |||
- | Publicați minutele întâlnirii într-un document Google sau pe o pagină de wiki și transmiteți-i-le asistentului. Cereți feedback asistentului legat de desfășurarea proiectului. Evaluați-vă și apoi cereți și asistentului evaluarea legat de încadrarea în timp, cât mai e până la termen, cât mai aveți în desfașurarea proiectului. | ||
- | |||
- | Să aveți în vedere o astfel de întâlnire la începutul fiecărui interval de laborator. | ||
===== Comentarii în cod (10 minute) ===== | ===== Comentarii în cod (10 minute) ===== | ||
Line 310: | Line 298: | ||
+ | ===== Capacitatea de ascultare (30 minute) ===== | ||
+ | |||
+ | In cazul comunicarii verbale dintr-un proiect, a fi un bun receptor ("ascultator") este la fel de important precum a fi un bun transmitator ("vorbitor"). | ||
+ | Exercitiul urmator are rolul de a va ajuta sa va evaluati competentele de ascultare. | ||
+ | Aveti 3-5 minute la dispozitie pentru a va aprecia aspectele urmatoare cu o nota de la 1 la 5 (unde 1 reprezinta probleme frecvente de ascultare in aria respectiva, iar 5 lipsa oricaror dificultati de ascultare). Fiti sinceri cu voi insiva! | ||
+ | Repetati exercitiul in pereche cu un alt membru al echipei voastre de proiect, dandu-i note acestuia. | ||
+ | Asistentul de laborator va va comunica interpretarea rezultatului. | ||
+ | |||
+ | {{:mps:laboratoare:chestionar.png?600|}} | ||
+ | |||
+ | <hidden>Scor: | ||
+ | {{:mps:laboratoare:chestionar_2.png?600|}} | ||
+ | |||
+ | </hidden> | ||
+ | |||
+ | ===== Întâlnire de proiect (15 minute) ===== | ||
+ | |||
+ | Realizați o întrevedere în cadrul echipei în care discutați despre starea curentă a proiectului. Urmăriți recomandările pentru întâlnire. Aveți în vedere: | ||
+ | * Să țineți o minută a întâlnirii. | ||
+ | * Să stabiliți care au fost concluziile întâlnirii legate de starea proiectului. | ||
+ | * Să stabiliți care au fost deciziile pentru viitor. | ||
+ | * Să stabiliți care sunt sarcinile și responsabilitățile din timpul întâlnirii. | ||
+ | |||
+ | Publicați minutele întâlnirii într-un document Google sau pe o pagină de wiki și transmiteți-i-le asistentului. Cereți feedback asistentului legat de desfășurarea proiectului. Evaluați-vă și apoi cereți și asistentului evaluarea cu privire la încadrarea în timp, cât mai e până la termen, cât mai aveți în desfașurarea proiectului. | ||
+ | |||
+ | Să aveți în vedere o astfel de întâlnire la începutul fiecărui interval de laborator. | ||
- | ===== Organizare de proiect (30 de minute) ===== | + | ===== Organizare de proiect (15 minute) ===== |
* Discutați intern în cadrul echipei de proiect și decideți ce veți documenta în cadrul proiectului, unde veți realiza acest lucru (wiki, pagină web, Google Doc) și cine se va ocupa din proiect de realizarea documentației. | * Discutați intern în cadrul echipei de proiect și decideți ce veți documenta în cadrul proiectului, unde veți realiza acest lucru (wiki, pagină web, Google Doc) și cine se va ocupa din proiect de realizarea documentației. |