This shows you the differences between two versions of the page.
mps:laboratoare:laborator-02 [2020/10/20 08:25] giorgiana.vlasceanu [Metoda pălăriilor gânditoare (30 - 40 minute)] |
mps:laboratoare:laborator-02 [2024/10/17 16:17] (current) iulia.stanica [Exemplu de Document SDD] |
||
---|---|---|---|
Line 180: | Line 180: | ||
==== Exemplu de Document SDD ==== | ==== Exemplu de Document SDD ==== | ||
- | Exemplu de document SDD mai vechi: | + | Exemple de document SDD: [[https://drive.google.com/drive/folders/1rCzM9BKi24f7W3UOvrH1LRrUy6ZN1Kb-?usp=sharing | aici ]] |
- | {{:mps:laboratoare:sdd_sample.pdf|Exemplu de Document SDD}} | + | |
- | + | ||
- | Exemplele de mai jos sunt mai noi. Unul se remarcă prin organizarea clară a informaţiilor şi structură/organizare, dar şi prin concizie, însă Scopul şi Obiectivele nu sunt în totalitate corecte. Cel de-al doilea se remarcă prin forma simplă şi schematică, dar care include toate secţiunile importante (şi chiar extra) într-un mod concis. | + | |
- | + | ||
- | [[https://drive.google.com/open?id=0B7WjsFvWhalPQ3BPOXFDeHozQ3M | Exemple mai noi]] | + | |
Line 211: | Line 206: | ||
* escape room | * escape room | ||
* competitie de fotbal / tenis / volei etc. | * competitie de fotbal / tenis / volei etc. | ||
+ | |||
+ | GV | ||
+ | * Cum să ai stil și să fii în pas cu moda fără a face risipă de resurse (waste, plastic polution etc). | ||
+ | * Cum să permiteți respectarea rețetei medicamentoase pentru o persoană care trebuie să ia 5 medicamente diferite pe zi, la momente diferite. | ||
+ | * Cum să permiți experiențe pozitive de gaming fără a risca dependența sau eliminarea jocurilor din cauza percepțiilor asupra jucatului excesiv. | ||
+ | * Cum să te folosești de social media optim fără să devii dependent sau să te afli în căutare de afirmare. | ||
+ | * Cum să te pregătești pentru o prezentare în public pe un subiect pe care nu îl stăpânești. | ||
+ | * Cum integrezi minimalismul în viața de zi cu zi. | ||
+ | * Gestionarea anxietății în perioade lungi de work from home. | ||
</hidden> | </hidden> | ||
Line 248: | Line 252: | ||
==== Lucru la proiect (35-40 minute) ==== | ==== Lucru la proiect (35-40 minute) ==== | ||
- | <note important>Echipele vor fi formate din 4-6 studenți. Apoi urmează stabilirea unui manager de proiect și a celorlalte roluri pe baza testelor efectuate mai sus (1 x Project Manager, 1x Team Leader, 1 x Tester, 1-3 x Dezvoltatori) </note> | + | <note important>Echipele vor fi formate din 5-6 studenți. Apoi urmează stabilirea unui manager de proiect și a celorlalte roluri pe baza testelor efectuate mai sus (1 x Project Manager, 1x Team Leader, 1 x Tester, 1-3 x Dezvoltatori) </note> |
În echipă gândiți-vă cum veți aborda proiectul. Puteți folosi hârtie fizică, un fișier .txt sau .doc/.odt, un document Google sau o pagină wiki sau puteți trimite pe e-mail primele idei. Urmăriți: | În echipă gândiți-vă cum veți aborda proiectul. Puteți folosi hârtie fizică, un fișier .txt sau .doc/.odt, un document Google sau o pagină wiki sau puteți trimite pe e-mail primele idei. Urmăriți: | ||
Line 262: | Line 266: | ||
Să puneți la punct de pe acum resursele pe care le veți folosi. | Să puneți la punct de pe acum resursele pe care le veți folosi. | ||
- | Nu vă recomandăm să vă gândiți **acum** la un timeline al celor cinci săptămâni de lucru la proiect, dar ar trebui să-l aveți în vedere în următoarele zile ce să știți: | + | Nu vă recomandăm să vă gândiți **acum** la un timeline de lucru la proiect, dar ar trebui să-l aveți în vedere în următoarele zile ce să știți: |
* ce aveți de făcut | * ce aveți de făcut | ||
* cine ce face | * cine ce face |