Proiect M0. Definirea temei și a echipelor. Documentație inițială

 

Documentație inițială

Documentatia va avea minim 5 pagini (inclusiv diagrame).

La scrierea documentației vor participa toți membrii echipei, fiecare își va alege anumite puncte de mai jos pe care le va dezvolta:

Structurarea datelor

Cum vor fi stocate datele: în BD relațională / non-relațională, în fișier pe disc, ce tip de fișier, etc.

  • Dacă vor fi fișiere, de ce tip, ce structură vor avea și ce vor contine?
  • Dacă vor exista tabele, ce contine fiecare tabelă, cum sunt legate tabelele între ele prin chei străine, etc (diagrama bazei de date)

Arhitectura generală a aplicației

Arhitectura generală a aplicației (diagramă arhitectură / schemă bloc)

Această diagramă este orientativă. Arhitectura voastră poate fi diferită și trebuie să reflecte structura, componentele și tehnologiile folosite concret în implementarea funcționalităților aplicației proiectate.

Diagrama cazurilor de utilizare

Cazurile de utilizare propuse sub formă de diagramă de use case:

Această diagramă este orientativă. Cazurile de utilizare reprezentate trebuie să reflecte cerințele funcționale concrete identificate din perspectiva utilizatorilor finali ai aplicației proiectate.

Tehnologii

Prezentarea tehnologiilor ce vor fi folosite în etapa de implementare.

Generale

Ce tehnologii vor fi folosite pentru a implementa aplicația? Ce API, produse ArcGIS Online, ArcGIS Pro, etc. Dacă au fost folosite alte framework-uri suplimentare (de ex. Angular) vor fi precizate

Specifice

Cu ce tehnologii specifice vor fi implementate componentele?

Ex:

  • pentru crearea unui feature layer se va folosi portalul ArcGIS Online
  • pentru configurarea popup-ului se va folosi API-ul JavaScript (preferabil cu specificarea cărui modul JS care trebuie încărcat)
  • pentru stocarea datelor despre utilizatori se va folosi o BD MySQL, pentru criptarea parolei se va folosi algoritmul bcrypt

Organizare activități

Lista de task-uri asignate fiecărui membru al echipei și diagrama Gantt pentru planificarea lor.

  • Task-urile vor fi definite cât mai în detaliu și cât mai precis (nu task-uri generale de tipul “implementez Frontend” sau “implementez Backend” ci “crearea unui feature layer care să reprezinte camioanele”, “scriere cod pentru pop-ups”, etc)
  • Cu cât va exista un număr mai mare de taskuri definite cu atât mai bine

Ex:

  • Task 1, 2 - Student1
  • Task 3, 4 - Student2
  • Task 5 - Student3

Identificarea riscurilor

Riscul ca proiectul sa nu fie gata la timp și a măsurilor de contracarare propuse (risk mitigation).

Ex: Matrice de evaluare a riscurilor

Presupuneri

Documentati orice presupuneri personale ați făcut pentru a rezolva tema (în cazul în care considerați că în specificatii au fost unele aspecte care pot fi interpretate și lăsate la alegerea studentului)

2022/11/16 16:02 · Alexandru PREDESCU (6904)
isi/laboratoare/08.txt · Last modified: 2024/10/03 19:58 by alexandru.predescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0