This shows you the differences between two versions of the page.
gp:tema [2025/03/14 11:21] maria_anca.balutoiu |
gp:tema [2025/03/19 11:50] (current) maria_anca.balutoiu |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale ===== | ===== Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale ===== | ||
Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente: | Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente: | ||
- | * Un teren denivelat (dealuri, munți) generat folosind zgomot, randomness și fractali. | + | * Un teren denivelat (dealuri, munți) generat folosind zgomot și randomness. |
* Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren în multiple instanțe. | * Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren în multiple instanțe. | ||
* 3 tipuri diferiți de NPCs cu caracteristici diferite și 3 tipuri de items cu stats diferite generate procedural. NPCs și items se vor instanția în multiple instanțe și se vor poziționa aleator în scenă. | * 3 tipuri diferiți de NPCs cu caracteristici diferite și 3 tipuri de items cu stats diferite generate procedural. NPCs și items se vor instanția în multiple instanțe și se vor poziționa aleator în scenă. | ||
- | * O casă care să facă trecerea către o nouă scenă, în care veți genera un dungeon cu toate încăperile conectate. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici generați procedural. | + | * O casă/Un portal care să facă trecerea către o nouă scenă, în care veți genera un dungeon. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici generați procedural. View-ul în această scenă poate fi top-down. |
Posibile bonusuri: | Posibile bonusuri: | ||
Line 10: | Line 10: | ||
* Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning. | * Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning. | ||
* Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea). | * Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea). | ||
+ | * Generați dungeon-ul astfel încât toate camerele să fie conectate între ele. | ||
+ | * Generare de multiple biomes. | ||
* Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț. | * Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț. | ||