This is an old revision of the document!
Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale
Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente:
Un teren denivelat (dealuri, munți) generat folosind zgomot, randomness și fractali.
Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren în multiple instanțe.
3 tipuri diferiți de NPCs cu caracteristici diferite și 3 tipuri de items cu stats diferite generate procedural. NPCs și items se vor instanția în multiple instanțe și se vor poziționa aleator în scenă.
O casă care să facă trecerea către o nouă scenă, în care veți genera un dungeon cu toate încăperile conectate. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici generați procedural.
Posibile bonusuri:
Introduceți schimbări dinamice (de exemplu, o lume care evoluează în timp).
Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning.
Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea).
Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț.
Pentru a primi punctajul maxim trebuie să:
Implementați cerințele.
Prezentați funcționalitățile și modul de implementare la laborator.
Redactați un document, în care să explicați algoritmii folosiți în implementare.