Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale
Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente:
Un teren denivelat (dealuri, munți) generat folosind zgomot și randomness.
Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren în multiple instanțe.
3 tipuri diferiți de NPCs cu caracteristici diferite și 3 tipuri de items cu stats diferite generate procedural. NPCs și items se vor instanția în multiple instanțe și se vor poziționa aleator în scenă.
O casă/Un portal care să facă trecerea către o nouă scenă, în care veți genera un dungeon. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici generați procedural. View-ul în această scenă poate fi top-down.
Posibile bonusuri:
Introduceți schimbări dinamice (de exemplu, o lume care evoluează în timp).
Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning.
Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea).
Generați dungeon-ul astfel încât toate camerele să fie conectate între ele.
Generare de multiple biomes.
Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț.
Pentru a primi punctajul maxim trebuie să:
Implementați cerințele.
Prezentați funcționalitățile și modul de implementare la laborator.
Redactați un document, în care să explicați algoritmii folosiți în implementare.