This shows you the differences between two versions of the page.
|
programare:test2_scrabble [2020/11/30 11:58] alexandru.mindru [Trimitere tema] |
programare:test2_scrabble [2020/11/30 12:01] (current) alexandru.mindru [Restrictii si precizari] |
||
|---|---|---|---|
| Line 344: | Line 344: | ||
| Punctajul: | Punctajul: | ||
| - | * **140** - teste | + | * 140p - teste |
| + | * 10p - bonus | ||
| * 10p - coding style & README (checker-ul o sa va acorde aceste puncte doar pentru prezenta fisierului README, la corectare acestea vor fi validate) | * 10p - coding style & README (checker-ul o sa va acorde aceste puncte doar pentru prezenta fisierului README, la corectare acestea vor fi validate) | ||
| Line 350: | Line 351: | ||
| * Nu folositi variabile globale. | * Nu folositi variabile globale. | ||
| * Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:coding-style|Coding Style-ul]]. | * Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:coding-style|Coding Style-ul]]. | ||
| - | * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **dinamic**, pe **heap**; | + | * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **static**; |
| - | * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului care va fi disponibil **in curand**; | + | * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului; |
| * Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina: | * Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina: | ||
| - | - **Makefile**, cu cel puțin 3 targeturi, **build**, **run** și **clean**; Regula **run** trebuie sa ruleze executabilul care a fost obtinut la regula **build** si care are numele **bmp** (vezi si task-ul bonus); | + | - **sursele** voastre, adică fișierele .c și .h. |
| - | - **sursele** voastre, adică fișierele .c și .h. **Inclusiv headerul bmp_header.h sau sub orice altă denumire îl folosiți**; | + | |
| - **README**, în care trebuie să dați detalii despre implementare, de ce ați ales să rezolvați într-un anumit fel, etc. | - **README**, în care trebuie să dați detalii despre implementare, de ce ați ales să rezolvați într-un anumit fel, etc. | ||
| * Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3 primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0. | * Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3 primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0. | ||