This shows you the differences between two versions of the page.
programare:test2_scrabble [2020/11/30 11:56] alexandru.mindru [Cerinta 5: (15 Puncte) - 10 teste] |
programare:test2_scrabble [2020/11/30 12:01] (current) alexandru.mindru [Restrictii si precizari] |
||
---|---|---|---|
Line 166: | Line 166: | ||
- | ==== Cerinta 3: (15 Puncte) - 10 teste ==== | + | ==== Cerinta 3: (30 Puncte) - 10 teste ==== |
Pentru aceasta cerinta va trebui sa calculati punctajul celor doi jucatori, ca la task-ul precedent, dar de aceasta data va trebui sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de bonus. | Pentru aceasta cerinta va trebui sa calculati punctajul celor doi jucatori, ca la task-ul precedent, dar de aceasta data va trebui sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de bonus. | ||
Line 211: | Line 211: | ||
- | ==== Cerinta 4: (30 Puncte) - 10 teste ==== | + | ==== Cerinta 4: (50 Puncte) - 10 teste ==== |
Pentru acesta cerinta va trebui sa gasiti urmatorul cuvant pe care Player 2 poate sa il joace. Mai exact, veti primi ca input lista de cuvinte jucate pana in momentul respectiv de cei doi jucatori. Player 1 pune primul cuvant, apoi Player 2, si asa mai departe. Vor fi date un numar impar de mutari, astfel incat voi va trebui sa gasiti urmatorul cuvant pe care Player 2 poate sa il foloseasca. | Pentru acesta cerinta va trebui sa gasiti urmatorul cuvant pe care Player 2 poate sa il joace. Mai exact, veti primi ca input lista de cuvinte jucate pana in momentul respectiv de cei doi jucatori. Player 1 pune primul cuvant, apoi Player 2, si asa mai departe. Vor fi date un numar impar de mutari, astfel incat voi va trebui sa gasiti urmatorul cuvant pe care Player 2 poate sa il foloseasca. | ||
Line 341: | Line 341: | ||
==== Trimitere tema ==== | ==== Trimitere tema ==== | ||
- | Tema va fi trimisa folosind [[https://v2.vmchecker.cs.pub.ro/homepage/|v2.vmchecker]], cursul **Programarea Calculatoarelor**, tema **todo_name**. | + | Tema va fi trimisa folosind [[https://v2.vmchecker.grid.pub.ro/homepage/|v2.vmchecker]], cursul **Programarea Calculatoarelor**, tema **todo_name**. |
Punctajul: | Punctajul: | ||
- | * **TODO** - teste | + | * 140p - teste |
- | * 10 teste | + | * 10p - bonus |
- | * 9p pe test | + | |
- | * 20p pentru rularea fara erori a utilitarului valgrind pe imaginea cea mai mare (doar daca aveti deja 90p) | + | |
* 10p - coding style & README (checker-ul o sa va acorde aceste puncte doar pentru prezenta fisierului README, la corectare acestea vor fi validate) | * 10p - coding style & README (checker-ul o sa va acorde aceste puncte doar pentru prezenta fisierului README, la corectare acestea vor fi validate) | ||
Line 353: | Line 351: | ||
* Nu folositi variabile globale. | * Nu folositi variabile globale. | ||
* Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:coding-style|Coding Style-ul]]. | * Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:coding-style|Coding Style-ul]]. | ||
- | * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **dinamic**, pe **heap**; | + | * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **static**; |
- | * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului care va fi disponibil **in curand**; | + | * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului; |
* Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina: | * Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina: | ||
- | - **Makefile**, cu cel puțin 3 targeturi, **build**, **run** și **clean**; Regula **run** trebuie sa ruleze executabilul care a fost obtinut la regula **build** si care are numele **bmp** (vezi si task-ul bonus); | + | - **sursele** voastre, adică fișierele .c și .h. |
- | - **sursele** voastre, adică fișierele .c și .h. **Inclusiv headerul bmp_header.h sau sub orice altă denumire îl folosiți**; | + | |
- **README**, în care trebuie să dați detalii despre implementare, de ce ați ales să rezolvați într-un anumit fel, etc. | - **README**, în care trebuie să dați detalii despre implementare, de ce ați ales să rezolvați într-un anumit fel, etc. | ||
* Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3 primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0. | * Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3 primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0. |