Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:teme_2020:tema2_2020_cbd [2020/12/07 23:14]
alexandru.mindru [Tema 2. A Game of Scrabble]
programare:teme_2020:tema2_2020_cbd [2020/12/14 11:46] (current)
george.muraru [Tema 2. A Game of Scrabble]
Line 8: Line 8:
  
   * Data publicării:​ **30.11.2020**   * Data publicării:​ **30.11.2020**
-  * Deadline soft: **14.12.2020** +  * Deadline soft: **20.12.2020** 
-  * Deadline hard: **14.12.2020**+  * Deadline hard: **20.12.2020**
  
 /* /*
 <note important>​ <note important>​
-****Atentie!** deadline-ul soft coincide cu cel hard! Prin urmare, nu se vor mai accepta submisii dupa data de 13.01.2020!**+****Atentie!** deadline-ul soft coincide cu cel hard! Prin urmare, nu se vor mai accepta submisii dupa data de 20.12.2020!**
 </​note>​ </​note>​
 */ */
Line 21: Line 21:
   * **1.12.2020**:​ reparat testele pt task-urile 5 si bonus;   * **1.12.2020**:​ reparat testele pt task-urile 5 si bonus;
   * **7.12.2020**:​ reparat testele pt task-urile 5 si bonus v2;   * **7.12.2020**:​ reparat testele pt task-urile 5 si bonus v2;
 +  * **14.12.2020**:​ adaugat flag "​-lm"​ in Makefile
  
  
Line 47: Line 48:
   * 0 - niciun bonus   * 0 - niciun bonus
   * 1 - punctajul se dubleaza daca pe patratica respectiva se afla o litera apartinand unui cuvant care are substringul “XX” in compozitie, se da substringul la fiecare joc   * 1 - punctajul se dubleaza daca pe patratica respectiva se afla o litera apartinand unui cuvant care are substringul “XX” in compozitie, se da substringul la fiecare joc
-  * 2 - punctajul se tripleaza daca pe patratica respectiva se afla o litera apartinand unui cuvant care se termina cu substringul “XX”, se da substringul la fiecare joc+  * 2 - punctajul se tripleaza daca pe patratica respectiva se afla o litera apartinand unui cuvant care se termina cu substringul “YY”, se da substringul la fiecare joc
  
 Modul in care se calculeaza punctajul va fi detaliat ulterior in cerintele temei. Matricea arata in felul urmator: Modul in care se calculeaza punctajul va fi detaliat ulterior in cerintele temei. Matricea arata in felul urmator:
Line 219: Line 220:
   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)
   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori
-  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala.** (Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc. Daca un cuvant poate fi pus in mai multe locuri, se alege pozitia cu linia cea mai mic, daca liniile sunt egale, se alege cea care are cea mai mica coloana).**+  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala.** (Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc.).**
   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)
  
Line 268: Line 269:
   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)
   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori
-  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala. **(Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc. Daca un cuvant poate fi pus in mai multe locuri, se alege pozitia cu linia cea mai mic, daca liniile sunt egale, se alege cea care are cea mai mica coloana).**+  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala. **(Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc. Daca un cuvant poate fi pus in mai multe locuri, se alege pozitia cu linia cea mai mic, daca liniile sunt egale, se alege cea care are cea mai mica coloana. Daca un cuvant poate fi pus si pe orizontala si pe verticala, cuvantul va fi pus pe orizontala.).**
   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)
   * Produce **cel mai mare scor posibil** incluzand bonusurile   * Produce **cel mai mare scor posibil** incluzand bonusurile
 +
 +<note important>​Spre deosebire de task-ul 4, cuvantul optim nu trebuie sa fie neaparat primul cuvant gasit in lista.</​note>​
  
 Inputul va fi de forma urmatoare: Inputul va fi de forma urmatoare:
Line 330: Line 333:
   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)   * Face parte din lista de cuvinte (vectorul words din fisierul scrabble.h)
   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori   * Cuvantul nu e deja pus pe tabla de niciunul dintre jucatori
-  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala. **(Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc. Daca un cuvant poate fi pus in mai multe locuri, se alege pozitia cu linia cea mai mic, daca liniile sunt egale, se alege cea care are cea mai mica coloana).**+  * Prima litera din cuvant se afla deja pe tabla si cuvantul poate fi pus in continuarea literei respective, fie pe orizontala, fie pe verticala. **(Pentru a verifica acest lucru, se cauta pe tabla prima litera din cuvant de la coltul stanga sus, linie cu linie, pana la coltul dreapta jos al tablei de joc. Daca un cuvant poate fi pus in mai multe locuri, se alege pozitia cu linia cea mai mic, daca liniile sunt egale, se alege cea care are cea mai mica coloana. Daca un cuvant poate fi pus si pe orizontala si pe verticala, cuvantul va fi pus pe orizontala.).**
   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)   * Cuvantul nu iese din marginile tablei de joc si nu se suprapune cu alte cuvinte (inafara de prima litera)
   * Produce cel mai mare scor posibil incluzand bonusurile   * Produce cel mai mare scor posibil incluzand bonusurile
 +
 +<note important>​Spre deosebire de task-ul 4, cuvantul optim nu trebuie sa fie neaparat primul cuvant gasit in lista.</​note>​
  
 Inputul va fi de forma urmatoare: Inputul va fi de forma urmatoare:
programare/teme_2020/tema2_2020_cbd.1607375657.txt.gz · Last modified: 2020/12/07 23:14 by alexandru.mindru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0