Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:teme_2019:tema3_2019_cbd [2019/12/15 16:21]
laurentiu.stefan97 [Listă depunctări]
programare:teme_2019:tema3_2019_cbd [2019/12/20 10:27] (current)
laurentiu.stefan97
Line 16: Line 16:
   * **13.12.2019** adaugat enunt;   * **13.12.2019** adaugat enunt;
   * **15.12.2019** actualizat enunt cu anumire precizari legate de bonus (numele executabilului);​   * **15.12.2019** actualizat enunt cu anumire precizari legate de bonus (numele executabilului);​
-  * **15.12.2019** adaugat checker+  * **15.12.2019** adaugat checker
 +  * **16.12.2019** actualizat teste filtre de pooling sa aiba doar dimensiune impara; 
 +  * **16.12.2019** actualizat enunt cu precizarea ca doar la task-ul 2 headerele imaginii trebuie modificate explicit; 
 +  * **20.12.2019** actualizat enunt la task-ul 2, acum sunt specificate explicit ce campuri din headere trebuie modificate
  
 **Scopul temei:** **Scopul temei:**
Line 120: Line 123:
 <note important>​ <note important>​
 Frame-ul atasat imaginii de mai sus are doar scopul de a evidentia marginiile imaginii intrucat fundalul paginii de wiki este tot alb. Frame-ul atasat imaginii de mai sus are doar scopul de a evidentia marginiile imaginii intrucat fundalul paginii de wiki este tot alb.
 +</​note>​
 +
 +<note important>​
 +La acest task veti avea de adus modificari si in headerele imaginii rezultat, dar numai in campurile **width** si **height** din Info Header!
 </​note>​ </​note>​
  
Line 455: Line 462:
 **Exemplu**\\ **Exemplu**\\
 <code c input.txt>​ <code c input.txt>​
-./​input/​images/​test1.bmp+test1.bmp
 ./​input/​filters/​filter1.txt ./​input/​filters/​filter1.txt
 ./​input/​pooling/​pooling1.txt ./​input/​pooling/​pooling1.txt
Line 493: Line 500:
      * Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:​coding-style|Coding Style-ul]].      * Fiti consistenti in ceea ce priveste [[programare:​coding-style|Coding Style-ul]].
      * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **dinamic**,​ pe **heap**;      * Toate matricile si vectorii folositi se vor aloca **dinamic**,​ pe **heap**;
-     ​* ​Atunci cand scrieti o imagine (in format .bmp) **NU** modificati header-ele citite. Cu alte cuvinte ce headere ati citit aceleasi headere veti scrie (deoarece nici unul dintre task-uri nu necesita modificarea header-ului ​imaginii). In caz contrartestul se va puncta cu 0; +     * **Task-ul 2** este singurul in care aveti de modificat si headerele ​imaginii ​bmpin rest **nu veti avea de modificat nimic in headerele imaginii**;
-     <​hidden>​Exista o limita de timp de **60 de secunde** pentru fiecare test necesara pentru a testa tema pe vmchecker. Scopul cursului de programare nu este de a scrie algoritmi eficienti dar limita de 60 de secunde este de bun simt. In mod normal, o implementare obisnuita ar trebui sa ruleze in mai putin de 5s pe test.</​hidden>​+
      * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului care va fi disponibil **in curand**;      * Tema se va trimite pe vmchecker si se va testa local cu ajutorul checker-ului care va fi disponibil **in curand**;
      * Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina:      * Pe vmchecker veti uploada o arhiva in format .zip care sa contina:
Line 502: Line 508:
      * Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3               ​primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0.  ​      * Daca rezolvati doar o parte din task-uri asigurati-va ca pe celelalte nu primiti erori la rulare (precum SEGFAULT) sau time limit exceeded, altfel tot testul va fi punctat cu 0. De exemplu, daca task-urile 1 si 2 sunt OK dar task-ul 3               ​primeste SEGFAULT sau dureaza prea mult atunci tot testul se va nota cu 0.  ​
  
-<​note ​warning>Nu descarcati imaginile atasate ​in enunt pentru testareAcestea ​nu respecta formatul BMPPentru testare folositi ​**numai** imaginile puse la dispozitie in arhiva de testare. Imaginile de mai sus au doar caracter informativ. ​</​note>​+<​note ​important>**Temele care nu folosesc alocare dinamica vor avea o depunctare de pana la 50 de puncte din punctajul temei, ​in functie de gravitateDe asemenea, ​nu va fi acordat punctajul pe bonus in acest caz!**</​note>​
  
-<note warning>Fiti **foarte** atenti ​la erori de tipul stack overflowPe vmchecker dimensiunea stivei este de 1MB. Daca aveti functii recursive aproximati cata memorie se ocupa pe stiva la un apel al functiei respective. </​note>​+<note warning>Nu descarcati imaginile atasate in enunt pentru testare! Acestea nu respecta formatul BMP! Pentru testare folositi ​**numai** imaginile puse la dispozitie in arhiva ​de testareImaginile ​de mai sus au doar caracter informativ. </​note>​
  
 === Listă depunctări === === Listă depunctări ===
-Lista nu este exhaustivă.+Lista nu este exhaustivă. Se pot aplica chiar depunctări mai mari în cazuri excepționale.
   * o temă care nu compilează și nu a rulat pe **vmchecker** nu va fi luată în considerare   * o temă care nu compilează și nu a rulat pe **vmchecker** nu va fi luată în considerare
   * o temă care nu rezolvă cerința și trece testele prin alte mijloace nu va fi luată în considerare   * o temă care nu rezolvă cerința și trece testele prin alte mijloace nu va fi luată în considerare
 +  * [-50.0]: o tema care nu folosește deloc alocarea dinamică (-70.0 dacă aceasta ia și punctajul bonus)
   * [-1.0]: warning-uri la compilare (este obligatorie folosirea în fișierul **Makefile** a flag-ului de compilare **-Wall** pentru regula **build**)   * [-1.0]: warning-uri la compilare (este obligatorie folosirea în fișierul **Makefile** a flag-ului de compilare **-Wall** pentru regula **build**)
   * [-1.0]: numele variabilelor nu sunt sugestive   * [-1.0]: numele variabilelor nu sunt sugestive
-  * [-1.0]: linii mai lungi de 80 de caractere+  * [-1.0]: linii mai lungi de 80 de caractere ​in cod / in fișierul README
   * [-1.0]: cod nemodular, funcții prea lungi (inclusiv main)   * [-1.0]: cod nemodular, funcții prea lungi (inclusiv main)
   * [-2.5]: variabile globale   * [-2.5]: variabile globale
programare/teme_2019/tema3_2019_cbd.1576419685.txt.gz · Last modified: 2019/12/15 16:21 by laurentiu.stefan97
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0