This is an old revision of the document!
Termen de predare: TODO
Gigel nu este inițiat incă în tainele programării, dar vrea să invețe și să devină expert. Intr-o zi i-a venit o idee care este foarte posibil să îi schimbe viața: lui îi plac foarte mult jocurile video și ar putea invăța foarte usor programare îmbinând utilul cu plăcutul. Astfel, s-a gândit să faca un joc Tetris folosind cunoștiințele dobândite în primele 3 laboratore de la cursul de Programarea Calculatoarelor (cursul lui preferat de până acum).
După ce a invățat în laboratorul 2 operatorii pe biți, s-a gândit că se poate folosi de reprezentarea în baza 2 a unui număr pentru a desena harta jocului tetris astfel:
De asemenea, pentru a avea o harta mai mare la dispoziție, a ales să foloseasca numere de 64 de biți (de exemplu: *unsigned long long* sau *uint64_t*) pentru a avea 9 linii a câte 7 coloane. In plus, pentru o afișare mai frumoasă a decis să inlocuiască în afișare biții de *1* cu *#* si biții de *0* cu *.*(punct). Astfel, un exemplu de harta care iese din numarul *TODO* este:
TODO