Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:teme_2017:tema1_2017_cbd [2017/10/25 00:21]
alin_bogdan.popa [(30p) TASK 2:]
programare:teme_2017:tema1_2017_cbd [2017/10/27 00:26] (current)
radu.iacob [Responsabili]
Line 6: Line 6:
  
 Pentru fiecare zi (24 de ore) de întârziere,​ se vor scădea 10 puncte din nota acordată. Temele trimise după 7 de zile de întârziere vor putea fi notate cu maxim 30 de puncte. ​ În consecință,​ [[http://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​programare/​regulament-cb-cd#​temele_de_casa|deadline-ul hard]] este **15.11.2017,​ ora 23:00**. Pentru fiecare zi (24 de ore) de întârziere,​ se vor scădea 10 puncte din nota acordată. Temele trimise după 7 de zile de întârziere vor putea fi notate cu maxim 30 de puncte. ​ În consecință,​ [[http://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​programare/​regulament-cb-cd#​temele_de_casa|deadline-ul hard]] este **15.11.2017,​ ora 23:00**.
 +
 +Update: 27.10.2017: Am publicat un checker local + subset de teste pe cs.curs [[http://​cs.curs.pub.ro/​2017/​mod/​resource/​view.php?​id=2653|Checker]]
 +
 +Publicare: 25.10.2017
  
 ====== Întrebări ====== ====== Întrebări ======
  
-Dacă aveți nelămuriri,​ puteți să ne contactați pe [[TODO|forumul dedicat]].\\+Dacă aveți nelămuriri,​ puteți să ne contactați pe [[http://​cs.curs.pub.ro/​2017/​mod/​forum/​view.php?​f=898|forumul dedicat]].\\
 La orice întrebare vom răspunde în maxim 24 de ore.\\ La orice întrebare vom răspunde în maxim 24 de ore.\\
 Nu se acceptă întrebări în ultimele 24 de ore înainte de deadline. Nu se acceptă întrebări în ultimele 24 de ore înainte de deadline.
Line 40: Line 44:
 ====== (20p) TASK 1 ====== ====== (20p) TASK 1 ======
  
-Scrieți un program care citește de la tastatură un număr ce reprezintă dimensiunea triunghiului și un caracter, și afișează un triunghi făcut din caracterul respectiv și cu dimensiunea respectivă. Triunghiul trebuie să aibă aceeași formă cu cel de mai sus (trebuie să reprezinte jumătatea din dreapta sus a unui pătrat tăiat pe diagonală). Caracterele de pe aceeași linie trebuie separate cu un spațiu.+Scrieți un program care citește de la tastatură un număr ce reprezintă dimensiunea triunghiului și un caracter, și afișează un triunghi făcut din caracterul respectiv și cu dimensiunea respectivă. Triunghiul trebuie să aibă aceeași formă cu cel de mai sus (trebuie să reprezinte jumătatea din dreapta sus a unui pătrat tăiat pe diagonală). Caracterele de pe aceeași linie trebuie separate cu un spațiu. Spațiile libere (jumatatea din stanga jos simetrica triunghiului) trebuie făcută tot din caracterul ​spațiu.
  
 **Format intrare:** **Format intrare:**
Line 132: Line 136:
 </​code>​ </​code>​
  
-Scrieți un program care citește de la tastatură 5 numere: **N**, **M**, **x**, **y**, **P** (din care **N**, **M**, **x** si **y** cu semnificația dată mai sus, iar **P** va fi momentan 0 – îl veți folosi la taskul ​4), afișează tabla curentă și aplică mișcarea conform cu datele citite de la tastatură. După fiecare mișcare citită de la tastatură, tabla de joc trebuie afișată din nou, având modificarea aplicată.+Scrieți un program care citește de la tastatură 5 numere: **N**, **M**, **x**, **y**, **P** (din care **N**, **M**, **x** si **y** cu semnificația dată mai sus, iar **P** va fi momentan 0 – îl veți folosi la taskul ​3), afișează tabla curentă și aplică mișcarea conform cu datele citite de la tastatură. După fiecare mișcare citită de la tastatură, tabla de joc trebuie afișată din nou, având modificarea aplicată.
  
 **Format intrare:** **Format intrare:**
Line 169: Line 173:
  
  
-====== (5p) TASK 3:====== 
- 
-Modificați programul anterior astfel încât forma personajului (i.e. caracterul cu care este afișat) să se modifice în funcție de direcția pe care personajul a fost mutat ultima oară. Se vor folosi caracterele ‘v’, ‘^’, ‘<’, ‘>’ pentru jos, sus, stânga și, respectiv, dreapta. La început (după citirea primei linii de la tastatură),​ personajul va fi implicit orientat în jos și va folosi caracterul ‘v’ pentru afișare. 
  
-======(35p) TASK 4:======+======(35p) TASK 3:======
  
 Având ambiții de gamer profesionist,​ lui Gigi i se pare că jocul este prea simplu, astfel încât Având ambiții de gamer profesionist,​ lui Gigi i se pare că jocul este prea simplu, astfel încât
Line 182: Line 183:
   * **l** – linia pe care se află obstacolul   * **l** – linia pe care se află obstacolul
   * **c** – coloana pe care se află obstacolul   * **c** – coloana pe care se află obstacolul
-  * **m** – un caracter ce reprezintă modul de funcționare al obstacolului:​ ‘f’ pentru obstacol fix, și +  * **m** – un caracter ce reprezintă modul de funcționare al obstacolului:​ ‘f’ pentru obstacol fix, și ‘m’ pentru obstacol mobil
-‘m’ pentru obstacol mobil+
  
 Un obstacol va fi reprezentat pe tabla de joc folosind caracterul ‘x’. Un obstacol fix va rămâne mereu acolo unde a fost poziționat,​ la coordonatele (**l**, **c**). Un obstacol mobil se va deplasa înspre personaj, pe una din cele 8 direcții, cu 1 poziție la fiecare 2 ture. Când utilizatorul execută o mutare care trimite personajul intr-o poziție ocupată de un obstacol (sau când un obstacol mobil vine peste personaj), jocul se termină (nu se mai afișează tabla de joc încă o dată, în schimb se afișează mesajul “GAME OVER” și execuția se încheie). Un obstacol va fi reprezentat pe tabla de joc folosind caracterul ‘x’. Un obstacol fix va rămâne mereu acolo unde a fost poziționat,​ la coordonatele (**l**, **c**). Un obstacol mobil se va deplasa înspre personaj, pe una din cele 8 direcții, cu 1 poziție la fiecare 2 ture. Când utilizatorul execută o mutare care trimite personajul intr-o poziție ocupată de un obstacol (sau când un obstacol mobil vine peste personaj), jocul se termină (nu se mai afișează tabla de joc încă o dată, în schimb se afișează mesajul “GAME OVER” și execuția se încheie).
programare/teme_2017/tema1_2017_cbd.1508880096.txt.gz · Last modified: 2017/10/25 00:21 by alin_bogdan.popa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0