Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:teme_2017:tema1_2017_ca [2017/10/15 23:56]
isabella.minca [Testare]
programare:teme_2017:tema1_2017_ca [2017/10/16 00:04] (current)
isabella.minca [Precizări legate de implementarea temei]
Line 122: Line 122:
 ====== Precizări legate de implementarea temei ====== ====== Precizări legate de implementarea temei ======
   * Implementarea se va face in limbajul C   * Implementarea se va face in limbajul C
 +  * Tema va fi compilată şi testată DOAR într-un mediu LINUX. ​
   * Fișierul de implementare a temei se va numi tema1.c   * Fișierul de implementare a temei se va numi tema1.c
   * 0 < N, M < 10000   * 0 < N, M < 10000
Line 129: Line 130:
   * Afişarea tripletelor (H', S', V') se va face folosind o precizie de 5 zecimale   * Afişarea tripletelor (H', S', V') se va face folosind o precizie de 5 zecimale
  
-  * Deși programul vostru va trebui să citească direct de la tastatura și să afișeze pe ecran (folosind, de exemplu, scanf și printf), puteți sa citiți datele și să le scrieți în fișiere, folosind redirectările din consolă, fără sa modificați programul. Pentru mediul Windows, dacă fișierul de intrare este dwarfland.in, și cel de ieșire este dwarfland.out, iar programul vostru se numește tema1.exe, veți tipări la consolă: +  * Deși programul vostru va trebui să citească direct de la tastatura și să afișeze pe ecran (folosind, de exemplu, scanf și printf), puteți sa citiți datele și să le scrieți în fișiere, folosind redirectările din consolă, fără sa modificați programul. Pentru mediul Windows, dacă fișierul de intrare este in.txt, și cel de ieșire este out.txt, iar programul vostru se numește tema1.exe, veți tipări la consolă: 
-<​code>​tema1.exe < in1 out1</​code>​+<​code>​tema1.exe < in.txt ​out.txt</​code>​
     * Pentru Linux, comanda este similară:     * Pentru Linux, comanda este similară:
 <​code>​./​tema1 < in1 > out1</​code>​ <​code>​./​tema1 < in1 > out1</​code>​
Line 148: Line 149:
    * Pentru a vedea imaginea modificată puteți rula ./​viewimage.sh N unde N este numărul testului. De exemplu pentru a vedea modificările asupra imaginii 3 se rulează:    * Pentru a vedea imaginea modificată puteți rula ./​viewimage.sh N unde N este numărul testului. De exemplu pentru a vedea modificările asupra imaginii 3 se rulează:
 <​code>​ ./​viewimage.sh 3 </​code>​ <​code>​ ./​viewimage.sh 3 </​code>​
-   * Pentru ​a putea rula script-ul viewimage.sh urmăriţi indicaţiile din fişierul README_viewimage din arhivă+   * Pentru rula script-ul viewimage.shurmăriţi indicaţiile din fişierul README_viewimage din arhivă
  
 <note warning> <note warning>
programare/teme_2017/tema1_2017_ca.1508100987.txt.gz · Last modified: 2017/10/15 23:56 by isabella.minca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0