Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:laboratoare:python [2016/01/16 14:19]
laura.vasilescu [Obiective]
programare:laboratoare:python [2019/10/22 12:50] (current)
george.pirtoaca [Pachete utile pentru Python]
Line 3: Line 3:
 **Responsabil:​** [[laura.vasilescu@cs.pub.ro|Laura Vasilescu]] **Responsabil:​** [[laura.vasilescu@cs.pub.ro|Laura Vasilescu]]
  
 +
 +==== Exerciții de laborator CB/CD ====
 +
 +Vă invităm să evaluați activitatea echipei de **programare CB/CD** și să precizați punctele tari și punctele slabe și sugestiile voastre de îmbunătățire a materiei. Feedback-ul vostru este foarte important pentru noi să creștem calitatea materiei în anii următori și să îmbunătățim materiile pe care le veți face în continuare.
 +
 +<​note>​
 +Găsiți formularul de feedback în partea dreaptă a paginii principale de programare de pe cs.curs.pub.ro într-un frame numit “FEEDBACK” ([[http://​cs.curs.pub.ro/​2016/​course/​view.php?​id=17|moodle]]). Trebuie să fiți inrolați la cursul de programare, altfel veți primi o eroare de acces.
 +</​note>​
 +
 +Pentru a putea înțelege și valorifica feedback-ul mai ușor, apreciem orice formă de feedback negativ constructivă. Nu este suficient să ne spuneți, spre exemplu, //tema 5 a fost grea//, ne dorim să știm care au fost dificultățiile și, eventual, o propunere despre cum considerați că ar fi trebuit procedat.
  
 ==== Obiective ==== ==== Obiective ====
Line 149: Line 159:
   - creați un joc :)   - creați un joc :)
  
-<​code>​+Downloadați fișierul de [[http://​lauravasilescu.ro/​game.py|>>>​ aici <<<​]]. 
 +<​code ​python>
 import pygame import pygame
 from pygame.locals import * from pygame.locals import *
Line 164: Line 175:
  
 running = True running = True
-increment = False 
 while running: while running:
  for event in pygame.event.get():​  for event in pygame.event.get():​
 + increment = False
 +
  if event.type == pygame.QUIT:​  if event.type == pygame.QUIT:​
  running = False  running = False
Line 173: Line 185:
  increment = True  increment = True
  
- if increment:​ + if increment:​ 
- p_x = p_x + 1+ p_x = p_x + 1
  
- position = [p_x, p_y]+ position = [p_x, p_y]
  
- screen.fill(black_color) + screen.fill(black_color) 
- pygame.draw.circle(screen,​ blue_color, position, radius) + pygame.draw.circle(screen,​ blue_color, position, radius) 
- pygame.display.flip()+ pygame.display.flip()
  
 pygame.quit() pygame.quit()
Line 186: Line 198:
  
 Mai multe exemple de folosire a **pygame** găsiți în [[http://​www.pygame.org/​docs/​|documentația oficială]]. Mai multe exemple de folosire a **pygame** găsiți în [[http://​www.pygame.org/​docs/​|documentația oficială]].
 +
 +==== Pachete utile pentru Python ====
 +
 +Daca vreti sa va imbogatiti cunostintele (practice) de Python, va invitam sa explorati urmatoarele pachete:
 +
 +  * [[http://​cs231n.github.io/​python-numpy-tutorial/​|NumPy]]
 +  * [[https://​www.scipy.org/​|SciPy]]
 +  * [[https://​github.com/​tqdm/​tqdm|tqdm]]
 +  * [[https://​github.com/​SebiSebi/​friendlylog|FriendlyLog]]
 +  * [[https://​matplotlib.org/​|Matplotlib]]
programare/laboratoare/python.1452946777.txt.gz · Last modified: 2016/01/16 14:19 by laura.vasilescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0