This shows you the differences between two versions of the page.
ppbg:laboratoare:06 [2024/10/02 09:58] andrei.lambru |
ppbg:laboratoare:06 [2024/11/14 09:59] (current) andrei.lambru |
||
---|---|---|---|
Line 81: | Line 81: | ||
</code> | </code> | ||
- | Toate programele de tip shader trebuie sa contina un ''void main()'' de unde se incepe executia codului. | + | Toate programele de tip shader trebuie sa conțină un ''void main()'' de unde se începe execuția codului. |
<code glsl> | <code glsl> | ||
Line 283: | Line 283: | ||
În cadrul laboratorului, codul sursă al unui program de tip shader este într-un fișier dedicat special pentru fiecare tip de program în directorul cu numele ''shaders''. Acest director se regăsește în interiorul directorului specific fiecărui laborator. Pentru laboratorul curent, fișierele codului sursă al programelor de tip shader se regăsește în ''lab5/shaders''. Ierarhia filtrelor din mediul de dezvoltare Visual Studio pentru laboratorul curent poate fi vizualizată în imaginea de mai jos: | În cadrul laboratorului, codul sursă al unui program de tip shader este într-un fișier dedicat special pentru fiecare tip de program în directorul cu numele ''shaders''. Acest director se regăsește în interiorul directorului specific fiecărui laborator. Pentru laboratorul curent, fișierele codului sursă al programelor de tip shader se regăsește în ''lab5/shaders''. Ierarhia filtrelor din mediul de dezvoltare Visual Studio pentru laboratorul curent poate fi vizualizată în imaginea de mai jos: | ||
- | {{ :ppbg:laboratoare:shaders-lab.png?300 |}} | + | {{ :ppbg:laboratoare:shaders-lab.png?250 |}} |
==== Erori de compilare sau de legare a programelor de tip shader ==== | ==== Erori de compilare sau de legare a programelor de tip shader ==== |