Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

ppbg:laboratoare:06 [2024/09/23 16:27]
andrei.lambru
ppbg:laboratoare:06 [2024/11/14 09:59] (current)
andrei.lambru
Line 1: Line 1:
 ====== Laboratorul 06 ====== ====== Laboratorul 06 ======
  
-<​note ​tip+<​note ​important
-Pentru rezolvarea cerințelor din acest laborator, aveți nevoie de codul utilizat în rezolvarea cerințelor din cadrul laboratorului ​3. În situatia în care nu ați rezolvat [[:​ppbg:​laboratoare:​03|laboratorul ​3]], va trebui să îl realizați mai întâi pe el și ulterior să reveniți la cerințele celui curent+Pentru rezolvarea cerințelor din acest laborator, aveți nevoie de codul utilizat în rezolvarea cerințelor din cadrul laboratorului ​4. În situatia în care nu ați rezolvat [[:​ppbg:​laboratoare:​04|laboratorul ​4]], va trebui să îl realizați mai întâi pe el și ulterior să reveniți la cerințele celui curent.
- +
-**Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările cerințelor de până la 2 laboratoare,​ în fiecare săptămână. De exemplu, puteți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară,​ în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :) .+
 </​note>​ </​note>​
  
 <note tip> <note tip>
-Pentru rezolvarea ​cerințelor ​din cadrul acestui laborator:​ +**Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările ​cerințelor de până la 2 laboratoare, în fiecare săptămână. De exempluputeți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară, în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :.
-  - [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​gfx-framework-ppbg | Descărcați]] framwork-ul ​de laborator și copiați, din arhiva descărcată, directorul **Lab5**, în interiorul directorului //​gfx-framework-ppbg\src\lab//​ din versiunea voastră de proiect. +
-  - Adăugați în fișierul ''​lab_list.h''​linia ''#​include "​lab/​lab5/​lab5.h"''​. +
-  - Folosiți din nou utilitarul CMake pentru a regenera proiectul. Pentru a vă reaminti procesul de realizare a setup-uluiputeți să reconsultați [[:ppbg:​setup-framework | pagina]] dedicată acestui lucru.+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 86: Line 81:
 </​code>​ </​code>​
  
-Toate programele de tip shader trebuie sa contina ​un ''​void main()''​ de unde se incepe executia ​codului.+Toate programele de tip shader trebuie sa conțină ​un ''​void main()''​ de unde se începe execuția ​codului.
  
 <code glsl> <code glsl>
Line 288: Line 283:
 În cadrul laboratorului,​ codul sursă al unui program de tip shader este într-un fișier dedicat special pentru fiecare tip de program în directorul cu numele ''​shaders''​. Acest director se regăsește în interiorul directorului specific fiecărui laborator. Pentru laboratorul curent, fișierele codului sursă al programelor de tip shader se regăsește în ''​lab5/​shaders''​. Ierarhia filtrelor din mediul de dezvoltare Visual Studio pentru laboratorul curent poate fi vizualizată în imaginea de mai jos: În cadrul laboratorului,​ codul sursă al unui program de tip shader este într-un fișier dedicat special pentru fiecare tip de program în directorul cu numele ''​shaders''​. Acest director se regăsește în interiorul directorului specific fiecărui laborator. Pentru laboratorul curent, fișierele codului sursă al programelor de tip shader se regăsește în ''​lab5/​shaders''​. Ierarhia filtrelor din mediul de dezvoltare Visual Studio pentru laboratorul curent poate fi vizualizată în imaginea de mai jos:
  
-{{ :​ppbg:​laboratoare:​shaders-lab.png?​300 |}}+{{ :​ppbg:​laboratoare:​shaders-lab.png?​250 |}}
  
 ==== Erori de compilare sau de legare a programelor de tip shader ==== ==== Erori de compilare sau de legare a programelor de tip shader ====
ppbg/laboratoare/06.1727098040.txt.gz · Last modified: 2024/09/23 16:27 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0