This is an old revision of the document!
Tema 1
 Responsabili: Anca Băluțoiu, Silviu Stăncioiu, Mihnea Mitrache, Andrei Voicu
 
 Lansare: 14 noiembrie 2024
 
 Termen de predare: 5 decembrie 2024, ora 23:55 
 
- 
 
 Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!
 
 
Indicații suplimentare
Tema va fi implementată în OpenGL și C++. Este indicat să folosiți framework-ul și Visual Studio. 
Pentru implementarea temei, în folderul src/lab_m2 puteți crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fișierele Tema1.cpp și Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat să aveți și alte fișiere). Pentru a vedea fișierele nou create în Visual Studio în Solution Explorer, apăsați click dreapta pe filtrul lab_m2 și selectați Add→New Filter. După ce creați un nou filtru, de exemplu Tema1, dați click dreapta și selectați Add→Existing Item. Astfel adăugați toate fișierele din folderul nou creat. În fișierul lab_list.h trebuie adăugată și calea către header-ul temei. De exemplu: #include “lab_m2/Tema1/Tema1.h”.
 
Arhivarea  proiectului
 În mod normal arhiva trebuie să conțină toate resursele necesare compilării și rulării
 
 Înainte de a face arhiva asigurați-vă că ați curățat proiectul Visual Studio:
 click dreapta pe proiect în Solution Explorer → Clean Solution
 
 și ștergeți folderul /build/.vs (dacă nu il vedeți, este posibil să fie ascuns)
 
 
 SAU ștergeți complet folderul /build
 
 În cazul în care arhiva tot depășește limita de 50MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul /deps sau /assets întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.