This is an old revision of the document!


Temă. Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale

Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente:

  • Un teren generat folosind zgomot, randomness și fractali.
  • Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren.
  • NPCs și items generate procedural.
  • Un dungeon cu toate încăperile conectate. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici.

Posibile bonusuri:

  • Introduceți schimbări dinamice (de exemplu, o lume care evoluează în timp)
  • Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning.
  • Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea).

Pentru a primi punctajul maxim trebuie să:

  • Implementați cerințele
  • Prezentați funcționalitățile și modul de implementare la laborator
  • Redactați un document, în care să explicați algoritmii folosiți în implementare
gp/tema.1741899560.txt.gz · Last modified: 2025/03/13 22:59 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0