This shows you the differences between two versions of the page.
|
gp:tema [2025/03/13 23:00] maria_anca.balutoiu |
gp:tema [2025/03/19 11:50] (current) maria_anca.balutoiu |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale ===== | ===== Generarea Procedurală a unei Lumi Virtuale ===== | ||
| Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente: | Generați o lume virtuală, care să cuprindă următoarele elemente: | ||
| - | * Un teren generat folosind zgomot, randomness și fractali. | + | * Un teren denivelat (dealuri, munți) generat folosind zgomot și randomness. |
| - | * Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren. | + | * Cel puțin 2 tipuri de plante generate procedural. Acestea se vor afla poziționate aleator pe teren în multiple instanțe. |
| - | * NPCs și items generate procedural. | + | * 3 tipuri diferiți de NPCs cu caracteristici diferite și 3 tipuri de items cu stats diferite generate procedural. NPCs și items se vor instanția în multiple instanțe și se vor poziționa aleator în scenă. |
| - | * Un dungeon cu toate încăperile conectate. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici. | + | * O casă/Un portal care să facă trecerea către o nouă scenă, în care veți genera un dungeon. În acesta se vor afla capcane, comori și inamici generați procedural. View-ul în această scenă poate fi top-down. |
| Posibile bonusuri: | Posibile bonusuri: | ||
| Line 10: | Line 10: | ||
| * Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning. | * Utilizați tehnici avansate, cum ar fi actualizările procedurale în timp real sau machine learning. | ||
| * Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea). | * Adăugați interactivitate (de exemplu, inputul utilizatorului care influențează generarea). | ||
| + | * Generați dungeon-ul astfel încât toate camerele să fie conectate între ele. | ||
| + | * Generare de multiple biomes. | ||
| * Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț. | * Orice alt aspect generat procedural, care nu a fost curpins în enunț. | ||