This shows you the differences between two versions of the page.
gp:laboratoare:03 [2025/03/14 15:34] maria_anca.balutoiu [Cellular Automata] |
gp:laboratoare:03 [2025/03/14 15:46] (current) maria_anca.balutoiu [Tasks] |
||
---|---|---|---|
Line 65: | Line 65: | ||
Starea inițială constituie seed-ul sistemului. Prima generație este creată prin aplicarea regulilor de mai sus simultan la nivelul fiecărei celule din seed, vie sau moartă. Fiecare generație este determinată în funcție de generația precedentă. Regulile continuă să fie aplicate în mod repetat pentru a crea generații viitoare. | Starea inițială constituie seed-ul sistemului. Prima generație este creată prin aplicarea regulilor de mai sus simultan la nivelul fiecărei celule din seed, vie sau moartă. Fiecare generație este determinată în funcție de generația precedentă. Regulile continuă să fie aplicate în mod repetat pentru a crea generații viitoare. | ||
+ | Pentru a implementa un dungeon folosind Conway’s Game of Life, se poate considera o celulă vie echivalentul unui zid, iar o celulă moartă drept podea. | ||
==== Tasks ==== | ==== Tasks ==== | ||
+ | - Generați planta F din imaginea de mai sus, folosind L-systems. | ||
+ | - Implementați un dungeon 2D, folosind a cincea generație din Conway’s Game of Life. | ||
+ | - **Bonus 1.** Generați plantele D și E din imaginea de mai sus, folosind L-systems. | ||
+ | - **Bonus 2.** Creați o animație în care să ilustrați fiecare generație din Conway’s Game of Life. |