This shows you the differences between two versions of the page.
gp:laboratoare:02 [2025/03/11 16:47] maria_anca.balutoiu [Tasks] |
gp:laboratoare:02 [2025/03/14 15:53] (current) maria_anca.balutoiu [Implementare] |
||
---|---|---|---|
Line 77: | Line 77: | ||
<code> | <code> | ||
def getConstantVector(v): | def getConstantVector(v): | ||
- | h = v % 3 | + | h = v % 4 |
if h == 0: | if h == 0: | ||
Line 113: | Line 113: | ||
==== Tasks ==== | ==== Tasks ==== | ||
- Implementați algoritmul Perlin Noise. Salvați rezultatul într-o imagine PNG. | - Implementați algoritmul Perlin Noise. Salvați rezultatul într-o imagine PNG. | ||
- | - Într-un proiect Unity, generați un teren cu denivelări, folosind Perlin Noise.<note tip>În Unity C# există funcția **float Mathf.PerlinNoise(float x, float y)**</note> | + | - Într-un proiect Unity, generați un teren cu denivelări, folosind Perlin Noise. |
+ | - **Bonus 1.** Adăugați încă o octavă în implementarea algoritmului. | ||
+ | - **Bonus 2.** Implementați efectul de plasmă specific Perlin Noise. Exemplu: | ||
+ | <html> | ||
+ | <p style="text-align:center;margin:auto;"> | ||
+ | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9B89kwHvTN4?si=McVA2s62UZGbUNTF&start=242" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe> | ||
+ | </p> | ||
+ | </html> | ||
+ | |||
+ | <note tip>În Unity C# există funcția **float Mathf.PerlinNoise(float x, float y)**</note> | ||
+ | |||
+ | ==== Resurse ==== | ||
+ | * [[https://www.youtube.com/watch?v=9B89kwHvTN4]] | ||
+ | * [[https://rtouti.github.io/graphics/perlin-noise-algorithm]] | ||
+ | * [[https://www.youtube.com/watch?v=vFvwyu_ZKfU]] |