Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

gp:laboratoare:02 [2025/03/11 16:36]
maria_anca.balutoiu [Implementare]
gp:laboratoare:02 [2025/03/14 15:53] (current)
maria_anca.balutoiu [Implementare]
Line 77: Line 77:
 <​code>​ <​code>​
 def getConstantVector(v):​ def getConstantVector(v):​
-    h = v % 3+    h = v % 4
  
     if h == 0:     if h == 0:
Line 111: Line 111:
 </​code>​ </​code>​
  
 +==== Tasks ====
 +  - Implementați algoritmul Perlin Noise. Salvați rezultatul într-o imagine PNG.
 +  - Într-un proiect Unity, generați un teren cu denivelări,​ folosind Perlin Noise.
 +  - **Bonus 1.** Adăugați încă o octavă în implementarea algoritmului.
 +  - **Bonus 2.** Implementați efectul de plasmă specific Perlin Noise. Exemplu:
 +<​html>​
 +<p style="​text-align:​center;​margin:​auto;">​
 +<iframe width="​560"​ height="​315"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​9B89kwHvTN4?​si=McVA2s62UZGbUNTF&​amp;​start=242"​ title="​YouTube video player"​ frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; clipboard-write;​ encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture;​ web-share"​ referrerpolicy="​strict-origin-when-cross-origin"​ allowfullscreen></​iframe>​
 +</p>
 +</​html>​
  
 +<note tip>În Unity C# există funcția **float Mathf.PerlinNoise(float x, float y)**</​note> ​
 +
 +==== Resurse ====
 +  * [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=9B89kwHvTN4]]
 +  * [[https://​rtouti.github.io/​graphics/​perlin-noise-algorithm]]
 +  * [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=vFvwyu_ZKfU]]
gp/laboratoare/02.1741703814.txt.gz · Last modified: 2025/03/11 16:36 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0