Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:bpc [2024/03/28 12:51]
cpatrascu1910 removed
— (current)
Line 1: Line 1:
  
-===== Bitdefender Programming Contest 2024 ===== 
- 
-{{:​pa:​new_pa:​partners:​bitdefender-logo.png?​190 |}}  
-\\ Bitdefender provides cybersecurity solutions with leading security efficacy, performance and ease of use to small and medium businesses, mid-market enterprises and consumers. Guided by a vision to be the world’s most trusted cybersecurity solutions provider, Bitdefender is committed to defending organizations and individuals around the globe against cyberattacks to transform and improve their digital experience. 
- 
-===== Descriere concurs ===== 
-<note warning> 
-Această pagină reprezintă regulamentul concursului Bitdefender Programming Contest. Organizatorii își rezervă dreptul de modifica regulile; concurenții înscriși prin formular vor fi anuntați pe e-mail de eventuale schimbări. 
-</​note>​ 
- 
-Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de algoritmică,​ în echipe de câte 3 studenți, similar concursului [[ https://​icpc.global/​ | ICPC ]]. Vor fi premiate primele 10 echipe din clasament, iar echipele clasate sub locul 10 vor fi înscrise la o tombolă cu 3 premii speciale. 
- 
-==== Eligibilitate ====  
- 
-Pot participa doar echipele formate din studenți la licență sau masterat, înscriși în anul universitar 2023-2024 la facultăți din România și care nu sunt angajați Bitdefender la data concursului. 
- 
-==== Data ==== 
- 
-Concursul va avea loc **duminică,​ 21 aprilie**, în intervalul **10:​00-15:​00**. 
- 
-==== Locație ==== 
- 
-Concursul va avea loc **online**, pe platforma [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Linkul către concurs va fi postat aici în prealabil. 
- 
-==== Precondiții ==== 
- 
-- Participanții vor forma echipe de câte 3 studenți. 
- 
-- Participanții vor lucra pe propriile sisteme. 
- 
-- Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ || HackerRank ]]. Contul acesta va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. 
- 
-==== Premii ==== 
- 
-Fiecare membru al echipelor câștigătoare va fi premiat, în funcție de locul obținut de echipa sa. Bugetul total de premii de **41.850 RON** este asigurat de către Bitdefender. Acesta va fi distribuit după cum urmează (sub formă de vouchere eMAG):  
- 
-- Locul 1: 2000 RON de membru  
- 
-- Locurile 2-3: 1500 RON de membru  
- 
-- Locurile 4-6: 1250 RON de membru  
- 
-- Locurile 7-10: 1000 RON de membru  
- 
-- 3 premii prin tragere la sorți (tombolă) pentru echipele mai jos de locul 10: 400 RON de membru 
- 
-La tombolă vor participa echipele sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă. 
- 
-==== Înscriere ==== 
- 
-Echipele se pot înscrie prin completarea [[ https://​forms.office.com/​e/​vkYPpgS6NX | acestui formular ]] până la data de **21 aprilie, ora 10:00**. Un singur membru al echipei va completa formularul cu datele celor 3 membri. 
- 
-==== Format ==== 
- 
-- Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de programare / structuri de date / algoritmică,​ pe mai multe niveluri de dificultate,​ potrivite atât pentru începători,​ cât și pentru avansați. 
- 
-- Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ || HackerRank ]]. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**. 
- 
-- Fiecare problemă are un set de exemple / teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple. 
- 
-- Fiecare problemă are un set de teste **private** pe care soluția voastră trebuie să dea rezultate corecte. Se folosește butonul **Submit**. Se poate vedea feedback individual pentru fiecare test: 
-  - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile: 
-     - **compile error**: codul nu compilează. 
-     - **runtime error**: programul vostru are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). 
-     - **memory limit exceeded**: programul vostru folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Restricții și precizări** din enunț. 
-     - **time limit exceeded**: programul vostru are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Restricții și precizări** din enunț. 
-     - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel așteptat. 
- 
-  - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele. 
- 
-- Pentru a obține **1 punct** este necesar să se rezolve corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1). 
- 
-- Clasamentul este de tip ICPC, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate, **timpul de submisie** se va folosi drept criteriu de departajare. Exemple: 
- 
-O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate. 
-  - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate. 
-  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. 
-  - Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**). 
-  - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**. Fiecare submisie greșita se va penaliza cu **10 minute**. 
- 
-- Limbaje de programare acceptate: **C, C++, Java, Python**, cu următoarele versiuni: 
-  - **C**: GCC 8.3.0, C11 standard 
-  - **C++**: G++ 8.3.0, C++11 standard 
-  - **C++14**: G++ 8.3.0, C++14 standard 
-  - **C++20**: G++ 8.3.0, C++20 standard (Atenție: compilatorul G++ 8.3.0 nu are implementat tot standard-ul C++20. Pentru a verifica dacă un anumit feature este disponibil puteți consulta ​ [[ https://​en.cppreference.com/​w/​cpp/​compiler_support/​20 | Compiler support for C++20 - cppreference.com ]].) 
-  - **Java 8**: Sun Java 1.8.0_191 
-  - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2 
-  - **Python 3**: Python 3.11.3 
- 
-==== Contact ==== 
- 
-Ne puteți contacta prin email la askme.bpc@gmail.com 
- 
-==== Ediții precedente ==== 
- 
-[[ https://​www.hackerrank.com/​acm-junior-2023 | 2023 ]] 
- 
-[[ https://​www.hackerrank.com/​acs-acm-junior-2022-make-it-work-make-it-right-make-it-fast | 2022 ]] 
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0