Activitatea la această materie se va desfășura sub forma a două sesiuni de curs practic, fiecare de câte 3 ore, repartizate astfel: în prima oră și jumătate vor fi prezentate noțiunile teoretice necesare rezolvării cerințelor din activitatea practică a cursului, iar următoarele 1.5 ore vor fi dedicate rezolvării acestor cerințe.
Orele se vor desfășura după următorul orar:
Zi | Interval orar | Activitate | Format | Sală |
---|---|---|---|---|
Joi | 14:00 - 15:30 | Prezentare noțiuni teoretice | Fizic | EG304 |
Joi | 15:30 - 17:00 | Activitate practică | Fizic | EG304 |
Joi | 17:00 - 18:30 | Prezentare noțiuni teoretice | Hibrid | EG304 + Online |
Joi | 18:30 - 20:00 | Activitate practică | Hibrid | EG304 + Online |
Săptămâna Numărul | Laborator | Temă |
---|---|---|
Săptămâna 1 29.09 - 3.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
Săptămâna 2 06.10 - 10.10 | Laborator de activitate Elemente de geometrie | - |
Săptămâna 3 13.10 - 17.10 | Laborator de activitate Rasterizatorul | - |
Săptămâna 4 20.10 - 24.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | - |
Săptămâna 5 27.10 - 31.10 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D | - |
Săptămâna 6 3.11 - 7.11 | Laborator de activitate Aplicații în timp real. API-ul grafic OpenGL | - |
Săptămâna 7 10.11 - 14.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment shader | - |
Săptămâna 8 17.11 - 21.11 | Laborator de activitate Modele de iluminare | - |
Săptămâna 9 24.11 - 28.11 | Laborator de activitate Texturi | - |
Săptămâna 10 1.12 - 5.12 | Laborator de activitate Obiecte de tip framebuffer. Umbre | Lansare temă (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 11 8.12 - 12.12 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Geometry shader | - |
Săptămâna 12 - Liberă 15.12 - 19.12 | - | - |
Vacanță 20.12 - 11.01 | - | - |
Săptămâna 13 12.01 - 16.01 | Laborator de prezentare teme | - |
Săptămâna 14 19.01 - 23.01 | Laborator de prezentare teme | - |