This shows you the differences between two versions of the page.
spg:teme:2020:01 [2020/11/25 01:05] maria_anca.balutoiu created |
— (current) | ||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ==== Tema 1 - Fiordurile Norvegiene ==== | ||
- | * **Responsabili:** Cristi Lambru, Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Alex Dinu | ||
- | * **Lansare:** 25 noiembrie | ||
- | * **Termen de predare:** 16 decembrie 2020, ora 23:55 | ||
- | * **Regulament:** https://ocw.cs.pub.ro/courses/spg/regulament_general | ||
- | * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** | ||
- | |||
- | === Mediul Înconjurător === | ||
- | * Generarea Apei | ||
- | * Reflexia Apei | ||
- | * Generarea Munților | ||
- | * Cerul | ||
- | |||
- | === Bărcuța de pe Apă === | ||
- | |||
- | === Efect de Post-Procesare: Adâncimea de câmp (depth of field) === | ||
- | |||
- | === Notare (150p) === | ||
- | * Mediul înconjurător 75p | ||
- | * Râul cu un braț principal și cel puțin 3 brațe secundare generate în shader 30p | ||
- | * Munții care delimitează râurile 40p | ||
- | * Cerul 5p | ||
- | * Reflexie apă 15p | ||
- | * Bărcuța 30p | ||
- | * Deplasare 15p | ||
- | * Sistem de particule 15p | ||
- | * Depth of field 30p | ||
- | |||
- | === Indicații Suplimentare === | ||
- | Tema va fi implementată în OpenGL și C++. Este indicat să folosiți framework-ul și Visual Studio. | ||
- | |||
- | Pentru implementarea temei, în folderul Source/Laboratoare/ puteți crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fișierele Tema1.cpp și Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat să aveți și alte fișiere). Pentru a vedea fișierele nou create în Visual Studio în Solution Explorer, apăsați click dreapta pe filtrul Laboratoare și selectați Add->New Filter. După ce creați un nou filtru, de exemplu Tema1, dați click dreapta și selectați Add->Existing Item. Astfel adăugați toate fișierele din folderul nou creat. | ||
- | În fișierul LabList.h trebuie adăugată și calea către header-ul temei. De exemplu: #include <Laboratoare/Tema1/Tema1.h> | ||
- | |||
- | === Arhivarea proiectului === | ||
- | |||
- | <note> | ||
- | * În mod normal arhiva trebuie să conțină toate resursele necesare compilării și rulării | ||
- | * Înainte de a face arhiva asigurați-vă ca ați dat clean la proiect | ||
- | * Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution**, sau | ||
- | * Ștergeti folderul __**/Visual Studio/obj**__ | ||
- | * Ștergeți fișierul __**/Visual Studio/Framework_SPG.sdf**__ (în caz că există) | ||
- | * Ștergeți fișierul __**/Visual Studio/Framework_SPG.VC.db**__ (în caz că există) | ||
- | * Ștergeți folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | ||
- | * Ștergeți folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
- | * Executabilul final este generat în folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editării în funcție de arhitectura aleasă la compilare (32/64 biti) | ||
- | * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 20MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/libs**__ sau __**/Resources**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. | ||
- | </note> |