Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

spg:teme:2020:01 [2020/11/25 01:05]
maria_anca.balutoiu created
— (current)
Line 1: Line 1:
-==== Tema 1 - Fiordurile Norvegiene ==== 
  
-  * **Responsabili:​** Cristi Lambru, Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Alex Dinu 
-  * **Lansare:​** 25 noiembrie 
-  * **Termen de predare:** 16 decembrie 2020, ora 23:55 
-  * **Regulament:​** https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​spg/​regulament_general 
-  * **Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!** 
- 
-=== Mediul Înconjurător === 
-  * Generarea Apei 
-  * Reflexia Apei 
-  * Generarea Munților 
-  * Cerul 
- 
-=== Bărcuța de pe Apă === 
- 
-=== Efect de Post-Procesare:​ Adâncimea de câmp (depth of field) === 
- 
-=== Notare (150p) === 
-  * Mediul înconjurător 75p 
-    * Râul cu un braț principal și cel puțin 3 brațe secundare generate în shader 30p  
-    * Munții care delimitează râurile 40p 
-    * Cerul 5p 
-  * Reflexie apă 15p 
-  * Bărcuța 30p 
-    * Deplasare 15p 
-    * Sistem de particule 15p 
-  * Depth of field 30p 
- 
-=== Indicații Suplimentare === 
-Tema va fi implementată în OpenGL și C++. Este indicat să folosiți framework-ul și Visual Studio. ​ 
- 
-Pentru implementarea temei, în folderul Source/​Laboratoare/​ puteți crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fișierele Tema1.cpp și Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat să aveți și alte fișiere). Pentru a vedea fișierele nou create în Visual Studio în Solution Explorer, apăsați click dreapta pe filtrul Laboratoare și selectați Add->New Filter. După ce creați un nou filtru, de exemplu Tema1, dați click dreapta și selectați Add->​Existing Item. Astfel adăugați toate fișierele din folderul nou creat. ​ 
-În fișierul LabList.h trebuie adăugată și calea către header-ul temei. De exemplu: #include <​Laboratoare/​Tema1/​Tema1.h>​ 
- 
-=== Arhivarea ​ proiectului === 
- 
-<​note>​ 
-  * În mod normal arhiva trebuie să conțină toate resursele necesare compilării și rulării 
-  * Înainte de a face arhiva asigurați-vă ca ați dat clean la proiect 
-    * Click dreapta pe proiect în **Solution Explorer** -> **Clean Solution**, sau 
-    * Ștergeti folderul __**/Visual Studio/​obj**__ 
-  * Ștergeți fișierul __**/Visual Studio/​Framework_SPG.sdf**__ (în caz că există) 
-  * Ștergeți fișierul __**/Visual Studio/​Framework_SPG.VC.db**__ (în caz că există) 
-  * Ștergeți folderul __**/​.vs**__ (in caz ca exista) ​ 
-  * Ștergeți folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista) 
-    * Executabilul final este generat în folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editării în funcție de arhitectura aleasă la compilare (32/64 biti) 
-  * În cazul în care arhiva tot depășește limita de 20MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul __**/​libs**__ sau __**/​Resources**__ întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/​resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei. 
-</​note>​ 
spg/teme/2020/01.1606259118.txt.gz · Last modified: 2020/11/25 01:05 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0