This is an old revision of the document!


Tema 1 - Fiordurile Norvegiene

  • Responsabili: Cristi Lambru, Anca Băluțoiu, Alex Grădinaru, Alex Dinu
  • Lansare: 25 noiembrie
  • Termen de predare: 16 decembrie 2020, ora 23:55
  • Notă: Orice informație ce nu a fost acoperită în acest document este la latitudinea voastră!

Mediul Înconjurător

  • Generarea Apei
  • Reflexia Apei
  • Generarea Munților
  • Cerul

Bărcuța de pe Apă

Efect de Post-Procesare: Adâncimea de câmp (depth of field)

Notare (150p)

  • Mediul înconjurător 75p
    • Râul cu un braț principal și cel puțin 3 brațe secundare generate în shader 30p
    • Munții care delimitează râurile 40p
    • Cerul 5p
  • Reflexie apă 15p
  • Bărcuța 30p
    • Deplasare 15p
    • Sistem de particule 15p
  • Depth of field 30p

Indicații Suplimentare

Tema va fi implementată în OpenGL și C++. Este indicat să folosiți framework-ul și Visual Studio.

Pentru implementarea temei, în folderul Source/Laboratoare/ puteți crea un nou folder, de exemplu Tema1, cu fișierele Tema1.cpp și Tema1.h (pentru implementare POO, este indicat să aveți și alte fișiere). Pentru a vedea fișierele nou create în Visual Studio în Solution Explorer, apăsați click dreapta pe filtrul Laboratoare și selectați Add→New Filter. După ce creați un nou filtru, de exemplu Tema1, dați click dreapta și selectați Add→Existing Item. Astfel adăugați toate fișierele din folderul nou creat. În fișierul LabList.h trebuie adăugată și calea către header-ul temei. De exemplu: #include <Laboratoare/Tema1/Tema1.h>

Arhivarea proiectului

  • În mod normal arhiva trebuie să conțină toate resursele necesare compilării și rulării
  • Înainte de a face arhiva asigurați-vă ca ați dat clean la proiect
    • Click dreapta pe proiect în Solution ExplorerClean Solution, sau
    • Ștergeti folderul /Visual Studio/obj
  • Ștergeți fișierul /Visual Studio/Framework_SPG.sdf (în caz că există)
  • Ștergeți fișierul /Visual Studio/Framework_SPG.VC.db (în caz că există)
  • Ștergeți folderul /.vs (in caz ca exista)
  • Ștergeți folderul /x64 sau /x86 (in caz ca exista)
    • Executabilul final este generat în folderul /x86 sau /x64 la finalul link-editării în funcție de arhitectura aleasă la compilare (32/64 biti)
  • În cazul în care arhiva tot depășește limita de 20MB (nu ar trebui), puteți să ștergeți și folderul /libs sau /Resources întrucât se pot adăuga la testare. Nu este recomandat să faceți acest lucru întrucât îngreunează mult testarea în cazul în care versiunea curentă a bibliotecilor/resurselor diferă de versiunea utilizată la momentul scrierii temei.

spg/teme/2020/01.1606259118.txt.gz · Last modified: 2020/11/25 01:05 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0