This shows you the differences between two versions of the page.
|
ps:labs:02 [2022/10/11 13:18] ionut.gorgos |
ps:labs:02 [2022/11/08 14:54] (current) ionut.gorgos |
||
|---|---|---|---|
| Line 5: | Line 5: | ||
| La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni. | La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni. | ||
| + | Prezentarea PowerPoint pentru acest laborator poate fi găsită aici: [[https://docs.google.com/presentation/d/1ksWeqb6o80ug9N2kRjKxaN7jvdwDWklC|aici]] | ||
| === Exercițiul 1 === | === Exercițiul 1 === | ||
| Line 14: | Line 15: | ||
| - Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>1p</color>] | - Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>1p</color>] | ||
| - | - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul mai multor intervale de transmisie consecutive. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>1p</color>] | + | - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul unui interval de transmisie. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>1p</color>] |
| <note tip> | <note tip> | ||