Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

ps:labs:02 [2022/10/11 13:18]
ionut.gorgos
ps:labs:02 [2022/11/08 14:54] (current)
ionut.gorgos
Line 5: Line 5:
  
 La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni. La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni.
 +Prezentarea PowerPoint pentru acest laborator poate fi găsită aici: [[https://​docs.google.com/​presentation/​d/​1ksWeqb6o80ug9N2kRjKxaN7jvdwDWklC|aici]]
  
 === Exercițiul 1 ===  === Exercițiul 1 === 
Line 14: Line 15:
  
   - Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>​1p</​color>​]   - Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>​1p</​color>​]
-  - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul ​mai multor intervale ​de transmisie ​consecutive. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>​1p</​color>​]+  - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul ​unui interval ​de transmisie. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>​1p</​color>​]
  
 <note tip> <note tip>
ps/labs/02.1665483490.txt.gz · Last modified: 2022/10/11 13:18 by ionut.gorgos
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0