This shows you the differences between two versions of the page.
ps:labs:02 [2022/10/11 13:17] ionut.gorgos |
ps:labs:02 [2022/11/08 14:54] (current) ionut.gorgos |
||
---|---|---|---|
Line 5: | Line 5: | ||
La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni. | La curs am discutat despre semnale de bază și sisteme. În continuare vom face câteva exerciții legate de aceste noțiuni. | ||
+ | Prezentarea PowerPoint pentru acest laborator poate fi găsită aici: [[https://docs.google.com/presentation/d/1ksWeqb6o80ug9N2kRjKxaN7jvdwDWklC|aici]] | ||
=== Exercițiul 1 === | === Exercițiul 1 === | ||
Line 14: | Line 15: | ||
- Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>1p</color>] | - Care este cel mai mic interval de transmisie care are sens să fie folosit, dacă $f_1 = 1600$ Hz și $f_2 = 1800$ Hz? Cu alte cuvinte, cât ar trebui să fie $T$ astfel încât semnalul să aibă un număr întreg de cicluri? [<color red>1p</color>] | ||
- | - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul mai multor intervale de transmisie consecutive. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>1p</color>] | + | - Afişaţi cu ajutorul MATLAB semnalul produs de modem pe parcursul unui interval de transmisie. Aşa cum am învăţat în laboratorul trecut adăugaţi titlu şi etichete plot-ului. [<color red>1p</color>] |
<note tip> | <note tip> | ||
Line 116: | Line 117: | ||
* Afişaţi exponenţiala complexă /* s2=e^(-j*t) */ $s_2 = e^{-j \cdot t}$ cu o altă culoare | * Afişaţi exponenţiala complexă /* s2=e^(-j*t) */ $s_2 = e^{-j \cdot t}$ cu o altă culoare | ||
* Calculaţi media celor 2 exponenţiale /* ss=(s1+s2)/2 */ $s_s = \frac{s_1 + s_2}{2}$, i.e. cos(t) | * Calculaţi media celor 2 exponenţiale /* ss=(s1+s2)/2 */ $s_s = \frac{s_1 + s_2}{2}$, i.e. cos(t) | ||
- | * Afisaţi secvenţa rezultată în planul complex folosid real(ss) ca valori x şi imag(ss) ca valori y | + | * Afișaţi secvenţa rezultată în planul complex folosind real(ss) ca valori x şi imag(ss) ca valori y |
* Verificaţi dacă s1, s2 şi ss arată cum v-aţi fi aşteptat! | * Verificaţi dacă s1, s2 şi ss arată cum v-aţi fi aşteptat! | ||