This is an old revision of the document!
Joi, în sala EG304, după orarul:
Săptămâna Numărul | Laborator | Teme |
---|---|---|
Săptămâna 1 2.10 - 6.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
Săptămâna 2 09.10 - 13.10 | Laborator de activitate Rasterizatorul | - |
Săptămâna 3 16.10 - 20.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | - |
Săptămâna 4 23.10 - 27.10 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D | - |
Săptămâna 5 30.10 - 3.11 | Laborator de activitate Aplicații în timp real. API-ul grafic OpenGL | - |
Săptămâna 6 6.11 - 10.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment shader | - |
Săptămâna 7 13.11 - 17.11 | Laborator de activitate Modele de iluminare | Lansare Temă (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 8 20.11 - 24.11 | Laborator de activitate Texturi | - |
Săptămâna 9 - Liberă 27.11 - 1.12 | - | - |
Săptămâna 10 4.12 - 8.12 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Geometry shader | - |
Săptămâna 11 11.12 - 15.12 | Laborator de activitate Curbe și suprafețe de translație și de rotație | - |
Săptămâna 12 18.12 - 22.12 | Laborator de activitate Obiecte de tip framebuffer. Umbre | Deadline Temă (la sfârșitul săptămânii) |
Vacanță 23.12 - 7.01 | - | - |
Săptămâna 13 8.01 - 12.01 | Laborator de prezentare teme | - |
Săptămâna 14 15.01 - 19.01 | Laborator de prezentare teme | - |