This is an old revision of the document!


Programarea prelucrărilor în banda grafică

Contact

Laboratoare / Curs practic

Joi, în sala EG304, după orarul:

  • 12:00 - 14:00
  • 16:00 - 18:00
  • 18:00 - 20:00

Calendar activitate laborator și temă

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
2.10 - 6.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
09.10 - 13.10
Laborator de activitate
Rasterizatorul
-
Săptămâna 3
16.10 - 20.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
-
Săptămâna 4
23.10 - 27.10
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D
-
Săptămâna 5
30.10 - 3.11
Laborator de activitate
Aplicații în timp real. API-ul grafic OpenGL
-
Săptămâna 6
6.11 - 10.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment shader
-
Săptămâna 7
13.11 - 17.11
Laborator de activitate
Modele de iluminare
Lansare Temă (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 8
20.11 - 24.11
Laborator de activitate
Texturi
-
Săptămâna 9 - Liberă
27.11 - 1.12
- -
Săptămâna 10
4.12 - 8.12
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Geometry shader
-
Săptămâna 11
11.12 - 15.12
Laborator de activitate
Curbe și suprafețe de translație și de rotație
-
Săptămâna 12
18.12 - 22.12
Laborator de activitate
Obiecte de tip framebuffer. Umbre
Deadline Temă (la sfârșitul săptămânii)
Vacanță
23.12 - 7.01
- -
Săptămâna 13
8.01 - 12.01
Laborator de prezentare teme -
Săptămâna 14
15.01 - 19.01
Laborator de prezentare teme -
ppbg.1696354434.txt.gz · Last modified: 2023/10/03 20:33 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0