This shows you the differences between two versions of the page.
|
ppbg [2023/10/12 10:53] andrei.lambru |
— (current) | ||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ======= Programarea prelucrărilor în banda grafică ======= | ||
| - | ====== Contact ====== | ||
| - | * [[andrei.lambru@upb.ro | Cristian Lambru]] | ||
| - | |||
| - | ====== Laboratoare / Curs practic ====== | ||
| - | |||
| - | <hidden> | ||
| - | <note tip> | ||
| - | În prima saptamână va avea loc doar o discuție introductivă despre această materie. Ne vom întâlni online, pe [[https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aa9090cf041294624ae15b7b74cf41946%40thread.tacv2/GMRV?groupId=c2650263-6f75-42fe-851d-5fce63a9839b&tenantId=2d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac | canalul]] de Teams dedicat festivității de deschidere de la master, în data de joi, 5.10, de la ora 18:00! | ||
| - | </note> | ||
| - | </hidden> | ||
| - | |||
| - | Activitatea la această materie se va desfășura sub forma a două sesiuni de curs practic, fiecare de câte 3 ore, repartizate astfel: în prima oră vor fi prezentate noțiunile teoretice necesare rezolvării cerințelor din activitatea practică a cursului, iar următoarele 2 ore vor fi dedicate rezolvării acestor cerințe. | ||
| - | |||
| - | Toate orele se vor ține în zilele de joi, după orarul: | ||
| - | |||
| - | |||
| - | ^ Interval orar ^ Activitate ^ Format ^ Sală | | ||
| - | ^ 14:00 - 15:00 | Prezentare noțiuni teoretice | Fizic | EG304 | | ||
| - | ^ 15:00 - 17:00 | Activitate practică | Fizic | EG304 | | ||
| - | ^ 17:00 - 18:00 | Prezentare noțiuni teoretice | Hibrid | EG304 + Online, link TBA | | ||
| - | ^ 18:00 - 20:00 | Activitate practică | Hibrid | EG304 + Online, link TBA | | ||
| - | |||
| - | <note tip> | ||
| - | Prezentarea noțiunilor teoretice din cea de-a doua sesiune va fi înregistrată și salvată în platformă. | ||
| - | </note> | ||
| - | |||
| - | ===== Calendar activitate laborator și temă ===== | ||
| - | |||
| - | | Săptămâna Numărul ^ Laborator ^ Temă | | ||
| - | ^ Săptămâna 1 \\ 2.10 - 6.10 | Introductiv \\ Detalii de organizare | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 2 \\ 09.10 - 13.10 | Laborator de activitate \\ Rasterizatorul | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 3 \\ 16.10 - 20.10 | Laborator de activitate \\ Transformări 2D | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 4 \\ 23.10 - 27.10 | Laborator de activitate \\ Lanțul de transformări 3D | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 5 \\ 30.10 - 3.11 | Laborator de activitate \\ Aplicații în timp real. API-ul grafic OpenGL | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 6 \\ 6.11 - 10.11 | Laborator de activitate \\ Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment shader | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 7 \\ 13.11 - 17.11 | Laborator de activitate \\ Modele de iluminare | Lansare temă (la sfârșitul săptămânii) | | ||
| - | ^ Săptămâna 8 \\ 20.11 - 24.11 | Laborator de activitate \\ Texturi | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 9 - Liberă \\ 27.11 - 1.12 | - | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 10 \\ 4.12 - 8.12 | Laborator de activitate \\ Etape programabile în banda grafică: Geometry shader | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 11 \\ 11.12 - 15.12 | Laborator de activitate \\ Curbe și suprafețe de translație și rotație | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 12 \\ 18.12 - 22.12 | Laborator de activitate \\ Obiecte de tip framebuffer. Umbre | - | | ||
| - | ^ Vacanță \\ 23.12 - 7.01 | - | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 13 \\ 8.01 - 12.01 | Laborator de prezentare teme | - | | ||
| - | ^ Săptămâna 14 \\ 15.01 - 19.01 | Laborator de prezentare teme | - | | ||
| - | |||
| - | |||
| - | <hidden> | ||
| - | ====== Resurse ====== | ||
| - | {{indexmenu>:xx:res}} | ||
| - | </hidden> | ||