Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

ppbg:laboratoare:10 [2024/09/23 16:24]
andrei.lambru
ppbg:laboratoare:10 [2024/12/03 15:19] (current)
andrei.lambru
Line 3: Line 3:
 <note tip> <note tip>
 **Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările cerințelor de până la 2 laboratoare,​ în fiecare săptămână. De exemplu, puteți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară,​ în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :) . **Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările cerințelor de până la 2 laboratoare,​ în fiecare săptămână. De exemplu, puteți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară,​ în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :) .
-</​note>​ 
- 
-<note tip> 
-Pentru rezolvarea cerințelor din cadrul acestui labroator: 
-  - [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​gfx-framework-ppbg | Descărcați]] framwork-ul de laborator și copiați, din arhiva descărcată,​ directorul **Lab8**, în interiorul directorului //​gfx-framework-ppbg\src\lab//​ din versiunea voastră de proiect. 
-  - Adăugați în fișierul ''​lab_list.h'',​ linia ''#​include "​lab/​lab8/​lab8.h"''​. 
-  - Folosiți din nou utilitarul CMake pentru a regenera proiectul. Pentru a vă reaminti procesul de realizare a setup-ului, puteți să reconsultați [[:​ppbg:​setup-framework | pagina]] dedicată acestui lucru. 
 </​note>​ </​note>​
  
Line 185: Line 178:
  
 $$ $$
-P = P_0 + V \cdot t + \frac{1}{2} \cdot a \cdot t^2+P = P_0 + \vec{V\cdot t + \frac{1}{2} \cdot \vec{a\cdot t^2
 $$ $$
  
 unde V este o direcție de mișcare specifică fiecărui triunghi :), iar a este vec3(0, -1, 0). Puteți utiliza și alte valori pentru acceleratia gravitațională. t este timpul animației. Aveți în vedere că triunghiurile nu coboară sub valoarea 0 pentru componenta y. Animația se resetează după un anumit timp. unde V este o direcție de mișcare specifică fiecărui triunghi :), iar a este vec3(0, -1, 0). Puteți utiliza și alte valori pentru acceleratia gravitațională. t este timpul animației. Aveți în vedere că triunghiurile nu coboară sub valoarea 0 pentru componenta y. Animația se resetează după un anumit timp.
ppbg/laboratoare/10.1727097875.txt.gz · Last modified: 2024/09/23 16:24 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0