This shows you the differences between two versions of the page.
ppbg:laboratoare:10 [2024/09/23 16:24] andrei.lambru |
ppbg:laboratoare:10 [2024/12/03 15:19] (current) andrei.lambru |
||
---|---|---|---|
Line 3: | Line 3: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
**Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările cerințelor de până la 2 laboratoare, în fiecare săptămână. De exemplu, puteți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară, în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :) . | **Reamintire!!!** Puteți prezenta rezolvările cerințelor de până la 2 laboratoare, în fiecare săptămână. De exemplu, puteți prezenta laboratorul curent și pe cel din săptămâna anterioară, în totalitate sau parțial, inclusiv punctajul pentru cerința bonus :) . | ||
- | </note> | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Pentru rezolvarea cerințelor din cadrul acestui labroator: | ||
- | - [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework-ppbg | Descărcați]] framwork-ul de laborator și copiați, din arhiva descărcată, directorul **Lab8**, în interiorul directorului //gfx-framework-ppbg\src\lab// din versiunea voastră de proiect. | ||
- | - Adăugați în fișierul ''lab_list.h'', linia ''#include "lab/lab8/lab8.h"''. | ||
- | - Folosiți din nou utilitarul CMake pentru a regenera proiectul. Pentru a vă reaminti procesul de realizare a setup-ului, puteți să reconsultați [[:ppbg:setup-framework | pagina]] dedicată acestui lucru. | ||
</note> | </note> | ||
Line 185: | Line 178: | ||
$$ | $$ | ||
- | P = P_0 + V \cdot t + \frac{1}{2} \cdot a \cdot t^2 | + | P = P_0 + \vec{V} \cdot t + \frac{1}{2} \cdot \vec{a} \cdot t^2 |
$$ | $$ | ||
unde V este o direcție de mișcare specifică fiecărui triunghi :), iar a este vec3(0, -1, 0). Puteți utiliza și alte valori pentru acceleratia gravitațională. t este timpul animației. Aveți în vedere că triunghiurile nu coboară sub valoarea 0 pentru componenta y. Animația se resetează după un anumit timp. | unde V este o direcție de mișcare specifică fiecărui triunghi :), iar a este vec3(0, -1, 0). Puteți utiliza și alte valori pentru acceleratia gravitațională. t este timpul animației. Aveți în vedere că triunghiurile nu coboară sub valoarea 0 pentru componenta y. Animația se resetează după un anumit timp. |