This shows you the differences between two versions of the page.
ppbg:laboratoare:01 [2024/09/24 19:47] andrei.lambru [Descrierea culorilor] |
ppbg:laboratoare:01 [2024/10/10 18:31] (current) andrei.lambru [Cerințe laborator] |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Bun venit la prima activitate practică a acestei materii. În fiecare săptămână, până la finalul semestrului, vom folosi un framework adaptat special pentru aceste activități practice. Framwork-ul este scris în limbajul C++ și folosește API-ul grafic OpenGL. Primul pas al acestui laborator este să realizați [[ ppbg:setup-framework | setup-ul framework-ului ]]. | + | Bun venit la prima activitate practică a acestei materii! În fiecare săptămână, până la finalul semestrului, vom folosi un framework adaptat special pentru aceste activități practice. Framwork-ul este scris în limbajul C++ și folosește API-ul grafic OpenGL. Primul pas al acestui laborator este să realizați [[ ppbg:setup-framework | setup-ul framework-ului ]]. |
</note> | </note> | ||
Line 234: | Line 234: | ||
glm::vec2 v = glm::vec2(4.0f, 3.0f); | glm::vec2 v = glm::vec2(4.0f, 3.0f); | ||
- | float magnitude = glm::length(v); | + | float norm = glm::length(v); |
</code> | </code> | ||
Line 272: | Line 272: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Aprofundarea modelelor de culoare depășește conținutul acestui curs. Pentru a obține mai multe informatii despre acest subiect, puteți consulta următoarele carti si capitole de carte: | + | Aprofundarea modelelor de culoare depășește conținutul acestui curs. Pentru a obține mai multe informatii despre acest subiect, puteți consulta următoarele cărți: |
* Levkowitz, Haim, ed. Color theory and modeling for computer graphics, visualization, and multimedia applications. Boston, MA: Springer US, 1997. | * Levkowitz, Haim, ed. Color theory and modeling for computer graphics, visualization, and multimedia applications. Boston, MA: Springer US, 1997. | ||
* Fairchild, Mark D. Color appearance models. John Wiley & Sons, 2013. | * Fairchild, Mark D. Color appearance models. John Wiley & Sons, 2013. | ||
Line 311: | Line 311: | ||
bool inside_triangle = abs(area_v1v2v3 - (area_pv1v3 + area_pv1v2 + area_pv2v3)) < EPSILON; | bool inside_triangle = abs(area_v1v2v3 - (area_pv1v3 + area_pv1v2 + area_pv2v3)) < EPSILON; | ||
- | </code> \\ Dupa rezolvarea acestei cerinte, ar trebui sa obtineti rezultatul urmator: {{ :ppbg:laboratoare:vectors-task-6.png?600 |}} | + | </code> \\ După rezolvarea acestei cerințe, ar trebui să obțineți rezultatul următor: {{ :ppbg:laboratoare:vectors-task-6.png?600 |}} |
- | <hidden> | ||
Bonus: | Bonus: | ||
- | - In cadrul exercitiului 4, desenati cu o culoare diferita arcul de cerc pentru unghiul mare dintre cei doi vectori. | + | În cadrul exercițiului 4, desenați cu o culoare diferită arcul de cerc pentru unghiul mare dintre cei doi vectori. După rezolvarea acestei cerințe, ar trebui să obțineți rezultatul următor: {{ :ppbg:laboratoare:vectors-task-bonus.png?600 |}} |
- | </hidden> | + | |