This shows you the differences between two versions of the page.
|
ipg:tema:2025 [2025/12/08 20:26] andrei.lambru |
ipg:tema:2025 [2025/12/08 20:44] (current) andrei.lambru |
||
|---|---|---|---|
| Line 35: | Line 35: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Ultima cerință din barem are punctaj dinamic. Altfel spus, puteți obține totalul de 1 punct pe baza complexității doar unui subset din cerințele menționate. | + | Ultima cerință din barem are punctaj dinamic. Altfel spus, puteți obține totalul de 1 punct pe baza complexității doar a unui subset din cerințele menționate. |
| Astfel, vă puteți concentra pe anumite aspecte ale jocului mai mult decât pe altele, cu observația că elementele ce țin de domeniul de programare a graficii vor fi notate mai consistent față de cele ce țin de domeniul de programare a jocurilor video. De asemenea, aspectul vizual obținut în urma utilizării tehnicilor studiate în cadrul acestui curs vor fi punctate consistent :) . | Astfel, vă puteți concentra pe anumite aspecte ale jocului mai mult decât pe altele, cu observația că elementele ce țin de domeniul de programare a graficii vor fi notate mai consistent față de cele ce țin de domeniul de programare a jocurilor video. De asemenea, aspectul vizual obținut în urma utilizării tehnicilor studiate în cadrul acestui curs vor fi punctate consistent :) . | ||
| Line 86: | Line 86: | ||
| - | <note> | + | <note tip> |
| * $Pozitie_v$ - poziția în spațiul lumii a vârfului procesat de vertex shader | * $Pozitie_v$ - poziția în spațiul lumii a vârfului procesat de vertex shader | ||
| * $Pozitie_{camera}$ - poziția în spațiul lumii a camerei | * $Pozitie_{camera}$ - poziția în spațiul lumii a camerei | ||