This shows you the differences between two versions of the page.
|
ipg:laboratoare:05 [2025/11/06 11:03] andrei.lambru |
ipg:laboratoare:05 [2025/11/06 11:07] (current) andrei.lambru |
||
|---|---|---|---|
| Line 274: | Line 274: | ||
| * După completarea corectă a metodei, rezultatul vizual ar trebui să fie următorul: {{ :ipg:laboratoare:result1.png?600 |}} | * După completarea corectă a metodei, rezultatul vizual ar trebui să fie următorul: {{ :ipg:laboratoare:result1.png?600 |}} | ||
| - 0.05p - La apăsarea unei taste, alegeți o culoare aleatorie pentru curățarea grilei de pixeli. | - 0.05p - La apăsarea unei taste, alegeți o culoare aleatorie pentru curățarea grilei de pixeli. | ||
| - | * Utilizați în metoda ''Update()'', directiva de specificare a culorii de curățare a grilei de pixeli. | + | * Utilizați în metoda ''Update()'' directiva de specificare a culorii de curățare a grilei de pixeli. |
| * La apăsarea tastei R, alegeți o culoare aleatorie. | * La apăsarea tastei R, alegeți o culoare aleatorie. | ||
| - 0.05p - La apăsarea unei taste, schimbați între desenarea triunghiurilor a căror fațetă față sau spate se afișează. | - 0.05p - La apăsarea unei taste, schimbați între desenarea triunghiurilor a căror fațetă față sau spate se afișează. | ||
| * Utilizați în metoda ''DrawObjects()'', directivele de activare și dezactivare a optimizării Face culling. | * Utilizați în metoda ''DrawObjects()'', directivele de activare și dezactivare a optimizării Face culling. | ||
| - | * Utilizați în metoda ''DrawObjects()'' directiva de specificare a tipului de față pentru care triunghiurile se elimina din procesul de rasterizare. | + | * Utilizați în metoda ''DrawObjects()'' directiva de specificare a tipului de față pentru care triunghiurile se elimină din procesul de rasterizare. |
| * La apăsarea tastei F, schimbați între eliminarea triunghiurilor pentru care se afișează fațeta față sau spate. | * La apăsarea tastei F, schimbați între eliminarea triunghiurilor pentru care se afișează fațeta față sau spate. | ||
| - | - 0.05p - Pentru cele 3 cuburi din scenă, aplicați urmatoarele animații: | + | - 0.05p - Pentru cele 3 cuburi din scenă, aplicați următoarele animații: |
| * Unul dintre cuburi să se deplaseze continuu sus-jos între limitele 0 și 3 de-a lungul axei Y. | * Unul dintre cuburi să se deplaseze continuu sus-jos între limitele 0 și 3 de-a lungul axei Y. | ||
| * Un alt cub să se rotească continuu față de una dintre cele 3 axe principale. | * Un alt cub să se rotească continuu față de una dintre cele 3 axe principale. | ||
| - | * Un alt cub sa pulseze continuu între scările 0.5 și 2. | + | * Un alt cub să pulseze continuu între scările 0.5 și 2. |
| - 0.05p - Desenați un alt cub pe care să îl deplasați prin spațiu la apăsarea tastelor W, A, S, D, E, Q (pozitiv și negativ pe toate cele 3 axe). Nu permiteți deplasarea cubului în situația în care poziția observatorului se modifică. | - 0.05p - Desenați un alt cub pe care să îl deplasați prin spațiu la apăsarea tastelor W, A, S, D, E, Q (pozitiv și negativ pe toate cele 3 axe). Nu permiteți deplasarea cubului în situația în care poziția observatorului se modifică. | ||
| - 0.05p - Desenați obiectele de 4 ori în 4 porți de afișare diferite, conform imaginii de mai jos. Păstrați proporțiile precizate în imagine. | - 0.05p - Desenați obiectele de 4 ori în 4 porți de afișare diferite, conform imaginii de mai jos. Păstrați proporțiile precizate în imagine. | ||