This shows you the differences between two versions of the page.
ipg:laboratoare:05 [2025/09/30 12:29] 127.0.0.1 external edit |
ipg:laboratoare:05 [2025/09/30 14:06] (current) andrei.lambru |
||
---|---|---|---|
Line 76: | Line 76: | ||
</code> | </code> | ||
- | Metoda ''OnKeyPress'' se apelează pentru fiecare tastă apăsată într-un cadru. Trebuie verificat în interiorul metodei, pe baza parametrilor, ce tastă a fost apasată. Pentru mai multe informații despre fiecare metodă în parte, vă rog să citiți detaliile din [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework-ppbg/blob/master/src/core/window/input_controller.h | fișierul header al clasei InputController]]. | + | Metoda ''OnKeyPress'' se apelează pentru fiecare tastă apăsată într-un cadru. Trebuie verificat în interiorul metodei, pe baza parametrilor, ce tastă a fost apasată. Pentru mai multe informații despre fiecare metodă în parte, vă rog să citiți detaliile din [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework-ipg/blob/master/src/core/window/input_controller.h | fișierul header al clasei InputController]]. |
<note tip> | <note tip> | ||
Line 143: | Line 143: | ||
==== Modele 3D ==== | ==== Modele 3D ==== | ||
- | Un model 3D, cunoscut în limba engleză sub numele de **3D mesh**, este un obiect tridimensional definit prin vârfuri și indici. În laborator aveți posibilitatea să încărcați modele 3D în aproape orice format posibil prin intermediul clasei [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework-ppbg/blob/master/src/core/gpu/mesh.h#L48|Mesh]]. | + | Un model 3D, cunoscut în limba engleză sub numele de **3D mesh**, este un obiect tridimensional definit prin vârfuri și indici. În laborator aveți posibilitatea să încărcați modele 3D în aproape orice format posibil prin intermediul clasei [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework-ipg/blob/master/src/core/gpu/mesh.h#L48|Mesh]]. |