Tema 1

Punctaj: 1.5p. Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.

Tema se prezinta in laborator pentru a fi punctata.

Cerinte

Realizati un joc 2D care sa contina urmatoarele functionalitati programate:

Meniu
  1. selectie de nivel de dificultate/joc
  2. start game
  3. exit game
Harta
  1. se deruleaza la nesfarsit
  2. se genereaza obstacole si/sau diferente de nivel
GUI
  1. afisare punctaj
  2. afisare viata/vieti
Player
  1. controlat de la tastatura si mouse
  2. mouse: FIRE si directie
  3. keyboard: miscare, jump
  4. poate trage cu proiectile
  5. are abilitati speciale accesate prin apasarea unui buton in interfata grafica
  6. pentru incarcarea abilitatilor playerul trebuie sa stranga puncte/drop-uri
  7. este animat (la miscare, fire, jump etc.)
  8. are viata/vieti afisate pe ecran
  9. daca un proiectil il atinge ii scade din viata/vieti
  10. daca omoara inamici sau ia drop-uri creste punctajul
  11. se afiseaza punctajul pe ecran
Inamici
  1. se genereaza/instantiaza automat in scena/pe harta
  2. lanseaza proiectile catre utilizator atunci cand este in proximitate
  3. pot fi statici sau dinamici (nu trebuie sa se deplaseze neaparat spre utilizator, dar trebuie sa aiba o miscare/animatie)
  4. in functie de nivelul de dificultate, trag mai repede sau mai incet si se spawneaza mai multi sau mai putini
  5. au atasata o bara de viata care scade atunci cand sunt atinsi de proiectilele player-ului
  6. atunci cand mor, explodeaza (animatie)
pjv/teme/01.txt ยท Last modified: 2018/12/12 09:36 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0