This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:gpatru:prostetic_hand [2023/05/29 13:04] filip.secareanu [Software Design] |
pm:prj2023:gpatru:prostetic_hand [2023/05/29 18:26] (current) filip.secareanu [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 43: | Line 43: | ||
* TXD - 10 | * TXD - 10 | ||
* RXD - 11 | * RXD - 11 | ||
+ | |||
+ | Mai departe, conectam servomotoarele la pinii 2, 3, 4, 5, 6 de la modulul Master, iar rezistentele la pinii A0, A1, A2, A3, A4 de la modulul Slave. | ||
</note> | </note> | ||
Line 50: | Line 52: | ||
Pentru dezvoltarea software am folosit Arduino IDE, iar ca biblioteci, <Servo.h> si <SoftwareSerial.h>. | Pentru dezvoltarea software am folosit Arduino IDE, iar ca biblioteci, <Servo.h> si <SoftwareSerial.h>. | ||
- | <note tip> | + | <note important> |
Din motive prezentate in sectiunea de mai jos, cea mai buna solutie pentru comandarea servomotoarelor a fost urmatoarea: calculez, pentru fiecare rezistenta, o valoare minima pentru care pot sa fiu sigur ca degetul este indoit. Astfel, pentru toate citirile mai mari decat aceasta, activez servomotorul pentru degetul respectiv. | Din motive prezentate in sectiunea de mai jos, cea mai buna solutie pentru comandarea servomotoarelor a fost urmatoarea: calculez, pentru fiecare rezistenta, o valoare minima pentru care pot sa fiu sigur ca degetul este indoit. Astfel, pentru toate citirile mai mari decat aceasta, activez servomotorul pentru degetul respectiv. | ||
+ | |||
+ | Singurul dezavantaj la aceasta metoda este faptul ca suntem constransi la indoirea totala a degetelor. | ||
</note> | </note> | ||
Line 191: | Line 195: | ||
</code> | </code> | ||
+ | <note important> | ||
Dupa ce incarcam codul de mai sus pe o placuta Arduino UNO si legam modulul la fel ca la sectiunea Hardware (cu precizarea ca pinul EN/KEY este legat la pinul 9 de pe placuta), trebuie sa dam urmatorele comenzi (daca vrem sa ne asiguram ca am conectat modulul bine, la tastarea comenzii AT, terminalul trebuie sa ne afiseze OK; acest lucru este valabil si pentru comenzile ce urmeaza): | Dupa ce incarcam codul de mai sus pe o placuta Arduino UNO si legam modulul la fel ca la sectiunea Hardware (cu precizarea ca pinul EN/KEY este legat la pinul 9 de pe placuta), trebuie sa dam urmatorele comenzi (daca vrem sa ne asiguram ca am conectat modulul bine, la tastarea comenzii AT, terminalul trebuie sa ne afiseze OK; acest lucru este valabil si pentru comenzile ce urmeaza): | ||
* Pentru SLAVE: | * Pentru SLAVE: | ||
Line 199: | Line 204: | ||
* AT+CMODE=0 (Pentru a face bind-ul cu o adresa introdusa manual) | * AT+CMODE=0 (Pentru a face bind-ul cu o adresa introdusa manual) | ||
* AT+BIND=XXXX,XX,XXXXXX (Aici punem adresa modulului SLAVE) | * AT+BIND=XXXX,XX,XXXXXX (Aici punem adresa modulului SLAVE) | ||
+ | </note> | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||