Table of Contents

Slot Machine

Introducere

Slot machine inspirat dupa aparatele din cazinouri. Scopul lui este sa replice pe cat posibil functionalitatea unui slot machine adevarat. V-a avea un singur joc si este o metoda pentru cei ce nu dispun de fonduri sa simuleze cum le pierd.

Descriere generală

Utilizatorul v-a apasa pe buton. Acest eveniment v-a declansa jocul sa porneasca si v-a afisa pe ecran simboluri care se misca in aceeasi maniera ca la un slot adevarat. In acelasi timp, de pe cardul sd se vor citit fisierre audio ce vor fii redate. Led-urile vor lumina in anumite patern-uri pentru o experienta mai autentica.

Hardware Design

Componente utilizate:

Software Design

Codul functioneaza ca un state machine pentru ca asa a fost cel mai fiabil sa il implementez. Am folosit platformio, iar ca librarii externe am folosit Adafruit_GFX, Adafruit_SSD1306, SoftwareSerial, DFRobotDFPlayerMini. Implementarea pentru logica interna a jocului si pentru ceea ce se afiseaza pe ecran functioneaza ca un state machine, iar pentru animatia simbolurilor de cascada am folosit o functie de sin.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF