Autor: Proca Andreea-Dana - 332CC
♦ Whack-a-mole : pe ecran vor fi afisate mai multe causte din care vor iesi aleator cartite. Jucatorii trebuie sa le loveasca
selectand casuta, astfel catigand un punct. Daca ambii lovesc aceeasi cartita, punctul va fi castigat de primul care a lovit-o.
Castiga cel care are cele mai multe puncte.
Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
Biblioteci şi surse 3rd-party:
Implementare software:
In jocul Snake, serpii sunt reprezentati de structuri de tipul:
29.04 - Achiziţionarea pieselor
05.05 - Crearea paginii Wiki
11.05 - Lipire pini display LCD și difuzor
13.05 - Am facut schema electrica a proiectului folosind Eagle
15.05 - Am facut si testat partea hardware a proiectului
18.05 - Am inceput sa lucrez la partea software
19.05 - Am reusit sa adaug muzica de fundal folosind un timer
21.05 - Am terminat de implementat jocul Whack-a-Mole
22.05 - Am facut LED-ul RGB sa lumineze intermitent la finalul jocului
25.05 - Am terminat de implementat jocul Snake 1v1
27.05 - Am inceput sa lucrez la design-ul proiectului
28.05 - Am adaugat un led verde si unul albastru care semnalizeaza culoarea fiecarui jucator
29.05 -
Laburile de PM
https://github.com/olikraus/u8glib/wiki/userreference#nextpage
https://github.com/PaulStoffregen/TimerOne
https://github.com/robsoncouto/arduino-songs
Resurse Hardware
https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/Atmel-7810-Automotive-Microcontrollers-ATmega328P_Datasheet.pdf https://components101.com/sites/default/files/component_datasheet/Joystick%20Module.pdf https://drive.google.com/file/d/1JZtmwgvvPqeIQlOTkSLYoDFpSMMQ7dUe/view https://ardushop.ro/ro/home/129-display-lcd-12864-pixeli-5v-iluminat.html