Table of Contents

Dino Game 🦖

Autor: Alexandra-Petrina Ispas
Grupa: 336CA

Introducere

Descriere

Proiectul reprezintă o implementare a jocului dezvoltat de Google pentru browser-ul Google Chrome. Acesta apare în momentul în care nu există conexiune la internet.
Jucătorul este reprezentat de caracaterul Lonely T-Rex creat de Sebastien Gabriel, Alan Bettes și Edward Jung.

Flow-ul jocului

Jocul începe printr-un sunet reprezentativ, iar la apăsarea unui buton se afișează harta.
Personajul se deplasează încontinuu de-a lungul hărții, iar la apăsarea butonului sare. Scopul este ca jucătorul să supraviețuiască cât mai mult timp posibil, evitând toate obstacolele ce pot să apară pe parcurs.

Jocul conține trei moduri, cu următoarele funcționalități:

În cazul în care personajul atinge un obstacol, jocul se încheie, eveniment ce este semnalat inițial prin sunetul acesta emis de buzzer, urmat de afișarea scorului pe ecranul LCD-ului.

Utilitate

Consider că acest joc interactiv este o modalitate de a aprofunda conceptele de la laboratorul de PM și de a pierde timpul.

Schema bloc

Hardware Design

Componente

Nume Număr Piese
Arduino 1
LCD I2C 1
Pushbutton 2
Piezo 1
Rezistență 100 Ω 1
Rezistență 220 Ω 3
LED 2
Breadboard 1

Schema Electrică

Circuit Design

Software Design

Mediul de dezvoltare:

Librării folosite:

În cadrul implementării mi-am definit mai multe funcții, printre care:

Rezultate Obţinute

Demo cu funcționalitatea proiectului

Concluzii

Proiectul m-a ajutat să aprofundez conceptele studiate la laboratoarele de PM, să înțeleg importanța protocolului I2C, dar cea mai mare provocare a reprezentat-o partea de software.

Download

Arhiva ce conține codul-sursă al proiectului, precum și librăriile necesare poate fi descărcată de aici.

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Export to PDF

Configurare I2C:
https://www.youtube.com/watch?v=xVC0X_PE_XE

Melodia de la Super Mario
https://github.com/robsoncouto/arduino-songs/blob/master/supermariobros/supermariobros.ino