Table of Contents

Tetris

Autor: TOADER Sergiu-Cristian

Introducere

Descriere generala

(Rotatii, mutari ale pieselor, completare de linii de patrate, incheiere joc).

Schema bloc

Arduino

Buzzer

Butoane

LCD

Componente

Nume Numar
Arduino Uno 1
Breadboard 1
Modul LCD SPI 128×160 1
Push button 5
Fire mama-tata 10
Fire tata-tata 18
Buzzer 1

Hardware Design

Conectarea LCD-ului a presupus conectarea celor 8 pini ai LCD-ului la pinii Arduino. Pinii LCD-ului au fost conectati la cei ai placii Arduino in felul urmator:

Pinii puteau fi configurati si in alte moduri, aceasta a fost insa configuratia aleasa de mine. Initializarea display-ului a fost facuta cu definirea pinilor astfel: ucg(8,10,9) Pentru conectarea butoanelor s-au folosit rezistente de PULLUP. Fiecare buton este conectat cu un pin la GND si cu celalalt la pinii placii in felul urmator:

Buzzerul s-a conectat cu un pin la GND si cu un pin la pinul 5 al placii Arduino.

Conectarea componentelor a fost usurata de utilizarea unui Breadboard, Astfel, semnalul GND a fost adus aproape de componentele de input si output pentru compactarea si reducerea numarului de fire utilizate.

Software Design

Mediul de dezvoltare

Arduino IDE

Biblioteci Folosite

Ecrane principale ale programului

Ecranul de start:

Ecranul principal de joc:

Ecranul de sfarsit de joc:

Detalii implementare

Flow principal:

Rezultate obtinute

Demo

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse