Table of Contents

Sabin ANTOHE (67160) - Snake LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul va consta in realizarea jocului snake pe un ecran lcd. Este o implementare a variantei clasice de snake. Dificultatea jocului va creste odata cu punctele acumulate. Pentru control vor exista 4 butoane.

Descriere generală

Scopul jocului este de a aduna cat mai multe puncte. Interactiunea jucator-joc se va realiza prin intermediul a patru butoane. Fiecare buton serveste la schimbarea directiei cu 90 sau 180 de grade. Nu exista un nivel maxim. De fiecare data cand jucatorul moare, scorul lui este comparat cu scorul maxim si updatat daca este cazul.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: Componente folosite:

  • microcontroller ATMEGA324
  • soclu microcontroller
  • 1×40
  • quartz
  • 4 butoane
  • 2 leduri
  • rezistente
  • condensator (15p si 100n)
  • dioda zener
  • port usb
  • fire conector
  • ecran lcd
  • bareta pini

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.