Table of Contents

Marian STĂNCIULICĂ (66949) - Endless Flying Helicopter Game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

Descriere generală

Asa cum se poate vedea si in schema bloc jucatorii vor experimenta acelasi joc, dar intr-o maniera diferita. Controlul elicopterului de pe placuta se face prin intermediul unui qtouch slider. Sincronizarea device-urilor se face prin bluetooth pentru ca fiecare jucator sa stie in timp real pozitia adversarului.

Hardware Design

Lista de piese este in tabelul urmator.

Componenta Cantitate
Placa Proiect PM 1
LCD 1
Accelerometru 1
QTouch Slider 1
Pushbutton 4

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

proiect_pm.zip

Jurnal

23 Aprilie 2017: Prezentarea generala a ideii proiectului.

30 Aprilie 2017: Listarea componentelor necesare pentru proiect.

6 Mai 2017: Realizare schemei electrice a proiectului.

24 Mai 2017: Fotografierea proiectului.

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.