Marian STĂNCIULICĂ (66949) - Endless Flying Helicopter Game
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
este un joc multiplayer in care fiecare jucator controleaza un elicopter si trimite bombe spre celalalt
un jucator foloseste placuta si altul un telefon cu Android, ambii jucatori vor avea propria perspectiva asupra jocului
scopul este de a realiza o experienta interesanta de joc multiplayer in timp real
ideea de la care am pornit a fost de a folosi un dispozitiv cu Android ca un element auxiliar, care poate oferi o mai mare putere de calcul daca este nevoie
nu cred ca este neaparat util, dar este sigur interesant si amuzant
Descriere generală
Asa cum se poate vedea si in schema bloc jucatorii vor experimenta acelasi joc, dar intr-o maniera diferita. Controlul elicopterului de pe placuta se face prin intermediul unui qtouch slider. Sincronizarea device-urilor se face prin bluetooth pentru ca fiecare jucator sa stie in timp real pozitia adversarului.
Hardware Design
Lista de piese este in tabelul urmator.
Componenta | Cantitate |
Placa Proiect PM | 1 |
LCD | 1 |
Accelerometru | 1 |
QTouch Slider | 1 |
Pushbutton | 4 |
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
proiect_pm.zip
Jurnal
23 Aprilie 2017: Prezentarea generala a ideii proiectului.
30 Aprilie 2017: Listarea componentelor necesare pentru proiect.
6 Mai 2017: Realizare schemei electrice a proiectului.
24 Mai 2017: Fotografierea proiectului.
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF