Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Prezentarea Proiectului:
Proiectul consta in implementarea faimosului joc Snake pe un LDC grafic.Sarpele o sa fie controlat de catre utilizator cu ajutorul a 4 butoane.Cu cat aduni mai multa mancare,sarpele se va face din ce in ce mai mare.Pe parcursul jocului vor aparea obstacole pe care vei fi nevoit sa le eviti pentru a ajunge sa mananci.Pe ecran va fi afisat si scorul utilizatorului.
Cu ajutorul celor patru butoane sarpele va fi controlat de catre utilizator: Sus, Jos, Stanga, Dreapta.In final,imaginea va fi proiectata pe LCD.
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Am atasat imaginile cu partea hardware finalizata.Proiectul nu este 100% functionabil, partea software nefiind terminata.
Pentru mine a fost o experienta placuta si interesanta, fiind primul proiect pe partea de hardware. Am dobandit cunostinte noi, precum familiarizare cu mediul de dezvoltare AVR.
Saptamana 8: Alegerea proiectului.
Saptamanile 9 si 10: Lipirea componentelor pe placa de baza.
Saptamana 11: Achizitionarea celorlalte componente si lipirea lor pe placa de test
Saptamana 12: Testare buguri(contacte imperfecte etc).
Saptamana 13:Implementarea software-ului.
Biblioteca LCD : https://github.com/LittleBuster/avr-nokia5110
Datasheet AVR: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf
* Documentația în format PDF