Table of Contents

Laborator 1 - Introducere

Înainte de toate

Componență echipă

Există mai multe modele de lucru în echipă

Case study: Strategie de PM pentru dezvoltarea jocurilor video

Timpul estimat pentru aceasta activitate este de 45 de minute.

O companie internațională de software la comanda are în vedere realizarea de proiecte proprii legate de industria jocurilor video. Compania nu are experienta in domeniul jocurilor, dar are deja mai multe produse legate de industria divertismentului (film, carti). Compania a avut pana acum clienți și o piata matura, dar vor să-și extindă produsele catre toate categoriile de varsta. Proiectul lor trebuie sa includa si cercetare de piață a jocurilor video, implicand mai mulți profesioniști de marketing și IT. Primele obiective ale proiectului sunt cercetarea pieței actuale și proiectate, dezvoltarea și administrarea de sondaje online pentru colectarea datelor, grupuri focus pentru a ajuta la înțelegerea pieței potențiale și a grupurilor ținta, analizarea datelor, stabilirea dacă aceasta companie ar trebui să intre sau nu pe această piață și cum să elaboreze un plan pentru a merge mai departe. Sa presupunem ca ati devenit membru al echipei prezentate mai sus. Sunteti managerul de proiect.

De făcut pentru laboratorul următor

Să vă împărțiți pe semigrupe. Să nu uitați ca repartizarea pe forumul de discuții generale este deschisa. Mai multe informații găsiți la secțiunea Semigrupe de laborator și pe pagina de Facebook a echipei.