Orar Curs |
---|
Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.
Orar Laborator (sala EG304) |
---|
Luni | Marți | Miercuri | Joi | Vineri | |
---|---|---|---|---|---|
8-10 | - | Andrei Voicu Mihnea Mitrache | Andrei Voicu Eduard Radu | Andrei Voicu Eduard Radu | Andrei Voicu Mihnea Mitrache |
10-12 | - | Silviu Stăncioiu Mihnea Mitrache | Robert Caragicu Alexandra Chiper | Silviu Stăncioiu Vlad Drăghici | - |
12-14 | Silviu Stăncioiu Ioana Chiper | Silviu Stăncioiu Mihnea Mitrache | Cristian Lambru Robert Caragicu | Silviu Stăncioiu Vlad Drăghici | - |
14-16 | - | Andrei Lăpușteanu Vlad Novetschi | Cristian Lambru Robert Caragicu | - | Robert Caragicu Vlad Drăghici |
16-18 | Andrei Lăpușteanu Anca Băluțoiu | Andrei Lăpușteanu Vlad Novetschi | - | - | - |
18-20 | Andrei Lăpușteanu Anca Băluțoiu | Andrei Lăpușteanu Vlad Novetschi | - | - | - |
Săptămâna Numărul | Laborator | Teme |
---|---|---|
Săptămâna 1 29.09 - 3.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
Săptămâna 2 06.10 - 10.10 | Laborator de activitate Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - |
Săptămâna 3 13.10 - 17.10 | Laborator de activitate Structuri de date în OpenGL | - |
Săptămâna 4 20.10 - 24.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 5 27.10 - 31.10 | Laborator de activitate Transformări 3D | - |
Săptămâna 6 3.11 - 7.11 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | - |
Săptămâna 7 10.11 - 14.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 8 17.11 - 21.11 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - |
Săptămâna 9 24.11 - 28.11 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | - |
Săptămâna 10 1.12 - 5.12 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - |
Săptămâna 11 8.12 - 12.12 | Laborator de activitate Texturi | Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 12 15.12 - 19.12 | Laborator de activitate Recuperare laboratoare | - |
Vacanță 20.12 - 11.01 | - | - |
Săptămâna 13 12.01 - 16.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (18.01) |
Săptămâna 14 19.01 - 23.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - |
Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.