Table of Contents

Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

Asistenți

Orar

Orar Curs

Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.

Orar Laborator (sala EG304)

În prima săptămână, se vor ține laboratoare în format fizic în care vor fi doar discuții introductive. Primul laborator de activitate va avea loc în săptămâna 2. Vă rugăm, până la primul laborator din săptămâna 2, să realizați setup-ul framework-ului pe care îl veți folosi pe toată perioada semestrului!

Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - Andrei Voicu
Mihnea Mitrache
Andrei Voicu
Eduard Radu
Andrei Voicu
Eduard Radu
Andrei Voicu
Mihnea Mitrache
10-12 - Silviu Stăncioiu
Mihnea Mitrache
Robert Caragicu
Alexandra Chiper
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
12-14 Silviu Stăncioiu
Ioana Chiper
Silviu Stăncioiu
Mihnea Mitrache
Cristian Lambru
Robert Caragicu
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
14-16 - Andrei Lăpușteanu
Vlad Novetschi
Cristian Lambru
Robert Caragicu
- Robert Caragicu
Vlad Drăghici
16-18 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Vlad Novetschi
- - -
18-20 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Vlad Novetschi
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
29.09 - 3.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
06.10 - 10.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
13.10 - 17.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
20.10 - 24.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 5
27.10 - 31.10
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
3.11 - 7.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
-
Săptămâna 7
10.11 - 14.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 8
17.11 - 21.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
24.11 - 28.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
-
Săptămâna 10
1.12 - 5.12
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 11
8.12 - 12.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)
Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 12
15.12 - 19.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
20.12 - 11.01
- -
Săptămâna 13
12.01 - 16.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (18.01)
Săptămâna 14
19.01 - 23.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.