Table of Contents

Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

Asistenți

Orar

Orar Curs

Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.

Orar Laborator (sala EG304)
Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - - Vlad Drăghici
Andrei Voicu
Florin Iancu
Andrei Voicu
-
10-12 - Anca Băluțoiu
Alex Grădinaru
Cristi Lambru
Anca Cristea
Vlad Drăghici
Robert Caragicu
Cristi Lambru
Robert Caragicu
12-14 Anca Băluțoiu
Anca Morar
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Cristi Lambru
Anca Cristea
Vlad Drăghici
Robert Caragicu
-
14-16 - Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Mihnea Mitrache
Robert Caragicu
- Mihnea Mitrache
Robert Caragicu
16-18 Vlad Novetschi
Andrei Lăpușteanu
Mihnea Tudor
Andrei Lăpușteanu
- - -
18-20 Vlad Novetschi
Andrei Lăpușteanu
Mihnea Tudor
Andrei Lăpușteanu
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
2.10 - 6.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
09.10 - 13.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
16.10 - 20.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
23.10 - 27.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 5
30.10 - 3.11
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
6.11 - 10.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
-
Săptămâna 7
13.11 - 17.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 8
20.11 - 24.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
27.11 - 1.12
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 10
4.12 - 8.12
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
-
Săptămâna 11
11.12 - 15.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)
Deadline Tema 2 (13.12)
Săptămâna 12
18.12 - 22.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
23.12 - 7.01
- -
Săptămâna 13
8.01 - 12.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 14
15.01 - 19.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.