Table of Contents

Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

Asistenți

Orar

Orar Curs

Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.

Orar Laborator (sala EG304)
Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - Vlad Novetschi
Cristi Lambru
Andrei Voicu
Vlad Novetschi
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
Andrei Voicu
Eduard Radu
10-12 - Andrei Lăpușteanu
Cristi Lambru
Robert Caragicu
Vlad Novetschi
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
12-14 Silviu Stăncioiu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Cristi Lambru
Robert Caragicu
Mihnea Mitrache
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
14-16 - Andrei Lăpușteanu
Silviu Stăncioiu
Robert Caragicu
Mihnea Mitrache
- Mihnea Mitrache
Robert Caragicu
16-18 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Mihnea Mitrache
Eduard Radu
- - -
18-20 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Voicu
Silviu Stăncioiu
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
30.09 - 4.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
07.10 - 11.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
14.10 - 18.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
21.10 - 25.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 5
28.10 - 1.11
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
4.11 - 8.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
-
Săptămâna 7
11.11 - 15.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 8
18.11 - 22.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
25.11 - 29.11
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 10
2.12 - 6.12
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
-
Săptămâna 11
9.12 - 13.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)
Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 12
16.12 - 20.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
21.12 - 7.01
- -
Săptămâna 13
8.01 - 10.01
13.01 - 14.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (14.01)
Săptămâna 14
15.01 - 17.01
20.01 - 21.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.