This is an old revision of the document!


Smart Home box

Introducere

Prezentare succinta proiect:

Proiectul consta in realizarea unui sistem de control al luminilor si al prizelor. Monitorizare consum curent, temperatura, umiditate, calitate aer. Deschiderea ușii se va realiza prin introducerea unei parole pe un keypad sau folosind un card rfid. Controlul si monitorizarea se va face de pe o aplicația realizata in flutter si folosind o telecomandă ir. Va conține o cameră esp-cam, care va fi controlata cu doua servomotoare. Alarma se va activa atunci când pătrunde cineva in casa fără sa introducă parola/cardul sau când calitatea aerului este foarte rea. Pentru controlul intensității luminii am creat un dimmer ce folosește pwm, luminile pot fi controlate si bătând din palme, de la telecomanda sau din aplicație. De asemenea putem seta o anumita ora/interval sau atunci când intensitatea luminii scade sub un anumit nivel când sa se aprindă/stingă luminile.

De ce este util un astfel de proiect ?

Prin simplificarea excesivă a proceselor obositoare și obișnuite întâlnite în casele tradiționale, aceasta aduce un nivel de confort și eficiență care poate să nu fie experimentat în altă parte. De exemplu, prin integrarea tehnologiilor inteligente și a automatizării, sarcinile precum controlul temperaturii, securitatea locuinței sau gestionarea energiei sunt gestionate în mod automat și convenabil. Aceste facilități nu numai că economisesc timp și efort, dar și oferă un sentiment de confort și siguranță, lăsându-i pe locatari să se concentreze pe alte aspecte ale vieții lor.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea *Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul *:pm:prj20??:c?* sau *:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). *Exemplu:* Dumitru Alin, 331CC → *:pm:prj2022:cc:dumitru_alin*.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe *Resurse Software* şi *Resurse Hardware*.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/dragos.coscodan.1714736707.txt.gz · Last modified: 2024/05/03 14:45 by dragos.coscodan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0